رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد مالی اطلاع داد؛ توسلی، بخشایش و کاظمی به زندان رفتند، پزشکی قانونی تأیید کرد که این افراد می توانند تحمل حبس نمایند

به گزارش دَبی بلاگ، قاضی مسعودی مقام گفت: پزشکی قانونی تأیید کرد که توسلی، بخشایش و کاظمی می توانند تحمل حبس نمایند.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد مالی اطلاع داد؛ توسلی، بخشایش و کاظمی به زندان رفتند، پزشکی قانونی تأیید کرد که این افراد می توانند تحمل حبس نمایند

به گزارش ، قاضی مسعودی مقام رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد مالی در جمع خبرنگاران در ارتباط با سه محکوم پرونده بانک سرمایه که اعلام شد همزمان سکته نموده اند، گفت: هر سه نفر آقایان توسلی، بخشایش و کاظمی به زندان رفتند و امروز آقای توسلی به عنوان آخرین نفر به زندان اوین اعزام شد و اسناد و مدارکشان آنالیز شد.

وی توضیح داد: پزشکی قانونی تأیید کرد که این افراد می توانند تحمل حبس نمایند و به زندان و قاضی اجرای احکام اعلام کردیم در صورتیکه امکان حبس در بهداری زندان نیز فراهم است چنانچه بیماری قلبی آن ها وخیم شد هماهنگی های لازم در این خصوص انجام گردد و می توانند در بیمارستان زندان نگهداری شوند.

قاضی مسعودی مقام در سرانجام گفت: اینکه ما از هر ترفندی برای عدم رسیدگی و اجرای حکم استفاده کنیم جایگاهی ندارد و قوه قضاییه با تمام قدرت در مقابل مفسدین مالی می ایستد.

به گزارش خبرگزاری میزان، بنابر حکم قاضی مسعودی مقام، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی به 20 سال حبس، تحمل 74 ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائم از مشاغل دولتی محکوم شدند.

قاضی مسعودی مقام رییس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد مالی در پاسخ به این سوال که آیا حکم سه تن از مدیران سابق بانک سرمایه اجرا شده است؟ گفت: زمانی که متهمان برای اجرای حکم احضار شدند، نمی دانم چرا هر سه نفر همزمان سکته کردند و در بیمارستان بستری شدند.

وی اضافه کرد: از پزشکی قانونی خواستیم موضوع را آنالیز کند.

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 942

به "رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد مالی اطلاع داد؛ توسلی، بخشایش و کاظمی به زندان رفتند، پزشکی قانونی تأیید کرد که این افراد می توانند تحمل حبس نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد مالی اطلاع داد؛ توسلی، بخشایش و کاظمی به زندان رفتند، پزشکی قانونی تأیید کرد که این افراد می توانند تحمل حبس نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید