خبر وخیم بودن اوضاع جسمانی کیم جونگ اون ناصحیح است

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس اتحادیه دوستی کره که مورد تایید دولت کره شمالی است گزارش ها درباره وخیم بودن اوضاع جسمانی رهبر کره شمالی را غلط و ناصحیح توصیف کرد.

خبر وخیم بودن اوضاع جسمانی کیم جونگ اون ناصحیح است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، الخاندرو کائو دو بنوس رئیس اتحادیه دوستی کره گفت که اطلاعات رسمی از سوی کره شمالی دریافت نموده که طی آن گزارش ها درباره وخیم بودن اوضاع جسمانی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را ناصحیح توصیف نموده است.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: اطلاعات درباره شرایط وخیم جسمانی مارشال ما، کیم جونگ اون غلط و ناصحیح است.

کائو هیچ اشاره ای به این موضوع ننموده که از کجا این اطلاعات را دریافت نموده و به تماس خبرگزاری بلومبرگ برای اطلاعات بیشتر پاسخ نداد.

اتحادیه دوستی کره، نوامبر سال 2000 با هدف ایجاد روابط بین المللی با کره شمالی ایجاد شد. این گروه اعلام نموده که از 120 کشور دنیا عضو داشته و از سوی جمهوری دموکراتیک خلق کره نیز به طور کامل برسمیت شناخته شده است.این گروه تورهای مسافرتی به کره شمالی را سازماندهی می نماید و کائو به طور مرتب به این کشور سفر می نماید.

بعضی رسانه های ژاپنی نیز شنبه بعد از ظهر مدعی ناپیروز بودن عمل اولیه جراحی رهبر کره شمالی شدند. بعضی رسانه های ژاپنی به نقل از منبع نزدیک به تیم معالجه کننده کیم جونگ اون نوشتند که عمل جراحی نخست روی وی پیروز نبوده است.

به ادعای این منابع، رهبر کره شمالی کماکان زنده است اما مغز وی فعالیتی نشان نمی دهد. بعضی اخبار نیز از اعزام یک تیم پزشکی چینی برای درمان رهبر کره شمالی حکایت دارد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8096

به "خبر وخیم بودن اوضاع جسمانی کیم جونگ اون ناصحیح است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر وخیم بودن اوضاع جسمانی کیم جونگ اون ناصحیح است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید