استاندار تهران: بسیاری از کارخانه ها امکان افزایش فراوری را دارند

به گزارش دَبی بلاگ، استاندار تهران گفت: بعضی کارخانه ها با وجود شرایط سخت مالی امکان افزایش فراوری را دارند، اما محدودیت های مکانی و زیست محیطی امکان افزایش ظرفیت را به فراوریکننده نمی دهد.

استاندار تهران: بسیاری از کارخانه ها امکان افزایش فراوری را دارند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محسن منصوری ظهر امروز از 3 کارخانه فراوریی در شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت بازدید کرد و در این بازدید صاحبان صنایع با بیان مسائل خود خواهان پیگیری و برطرف موانع فراوری شدند.

محسن منصوری در حاشیه این بازدید با تأکید بر اصل پیگیری و پاسخگویی مسئولان به فراوریکنندگان در راستای افزایش فراوری و ایجاد گشایش مالی در کشور گفت: امروز فراوریکنندگان بیشتر مسائل مربوط به تسهیلات، بدهکاری بانک و محیط زیست را مطرح کردند.

وی اضافه نمود: بخشی از این مسائل پیش از این نیز مطرح شده و در دبیرخانه ستاد تسهیل استانداری و اداره کل صنعت و معدن تجارت تهران مطرح و پیگیری شده است.

استاندار تهران در ادامه ابراز داشت: یکی از مسائل فراوریکنندگان که با توجه به شرایط سخت مالی، شکوفایی و عزم ایرانی را نشان می دهد، مسائل زیست محیط و رعایت نشدن فاصله 120 کیلومتری و محدودیت های آن است.

منصوری در خاتمه اظهار داشت: با وجود شرایط سخت مالی بسیاری از کارخانه ها امکان افزایش فراوری و اشتغال زایی بیشتر را دارند، اما نکات زیست محیطی نیز باید رعایت گردد لذا تصمیمات اخذشده امروز عصر بیان می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 22524

به "استاندار تهران: بسیاری از کارخانه ها امکان افزایش فراوری را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تهران: بسیاری از کارخانه ها امکان افزایش فراوری را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید