7 تخلف در انتخابات دوومیدانی محرز است، شکایتم را پیگیری می کنم

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگار مهر، مجید کیهانی در خصوص اتفاقاتی که برای انتخابات فدراسیون دوومیدانی رقم خورد گفت: برای من مسجل است که وزارت ورزش هیچ جهت گیری برای یک کاندیدای خاص نداشته است. این طور نبوده که سلطانی فر و علی نژاد از یک کاندیدای خاص طرفداری داشته باشند که این یکی از قوت های انتخابات فدراسیون دوومیدانی است.

7 تخلف در انتخابات دوومیدانی محرز است، شکایتم را پیگیری می کنم

وی در خصوص اینکه قبلاً گفته بودید انتخابات مهندسی شده است گفت: منظور من آیین نامه ای بود که از سوی وزارت ورزش در اختیار مسئولان برگزاری انتخابات است منتج از اساسنامه فدراسیون هاست. آنچه شائبه ایجاد کرد عدول از این آیین نامه است. اگر قرار باشد نظرات شخصی را در انتخابات اعمال کنیم چه نیازی به آیین نامه است.

کیهانی ادامه داد: در روز انتخابات اصراری را دیدم که به هر قیمتی این انتخابات برگزار گردد. شش مورد تخلف محرز اجرا شده است. اگر ساعت انتخابات را در نظر بگیریم می گردد هفت مورد. انتخابات یک ساعت و 15 دقیقه با تاخیر شروع شد.

وی ادامه داد: در روز برگزاری مجمع 22 نفر از روسای هیات های استان ها که عضو مجمع هستند در مجمع حضور پیدا نکردند و نمایندگانی برای آذربایجان شرقی، غربی، بوشهر و خراسان آمدند و جایگزین روسا شدند بدون اینکه اسناد و نامه های آنها مورد آنالیز قرار بگیرد. نماینده آذربایجان غربی عضو هیات رئیسه نبودند و از اهالی کشتی است و نامه او هم از دبیر است.

کیهانی گفت: در خصوص بوشهر هم ایشان عضو هیات رئیسه دوومیدانی نبودند و نامه ای هم به امضا رئیس هیات نداشته است. در خصوص خراسان جنوبی هم دبیر هیات دوومیدانی این استان با نامه ای که خودشان تهیه نموده اند که نمی دانم امضا رئیس هیات را دارد یا نه اما رئیس این هیات گفته است که نه در مجمع حضور داشته و نه نامه ای به کسی داده است.

کیهانی در خصوص شکایت به نهادهای نظارتی گفت: موارد و تخلفات را به سازمان بازرسی کل کشور ارسال نموده ام تا بتوانیم از حق اعضای مجمع دفاع کنیم.

وی در خصوص اتهامی که به او در خصوص هماهنگی با روسای هیات ها برای نیامدن به مجمع وارد شده گفت: اگر این طور باشد که رای این 28 نفر من باشم که من باید رئیس می شدم. مگر می گردد که من با دست خودم به طرفدارانم بگویم به مجمع نیایند تا رئیس نشوم؟ اصلاً این طور نیست.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6510

به "7 تخلف در انتخابات دوومیدانی محرز است، شکایتم را پیگیری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 تخلف در انتخابات دوومیدانی محرز است، شکایتم را پیگیری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید