5 مدرسه در دامغان به صورت هیئت امنایی فعالیت می نمایند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حجت الله رستمیان عصر یکشنبه در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان در امسال در محل مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان گفت: برای نخستین بار در استان سمنان طرح ویژه گردشگری با هدف بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی ویژه دانش آموزان دامغانی اجرا می گردد.

5 مدرسه در دامغان به صورت هیئت امنایی فعالیت می نمایند

وی توضیح داد: تا خاتمه سال تحصیلی جاری 50 درصد از دانش آموزان دامغانی تحت پوشش طرح ویژه گردشگری قرار می گیرند.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش اضافه نمود: از ابتدای امسال تا به امروز هشت جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان دامغان تشکیل شده است.

رستمیان با اشاره به 32 مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان در سالجاری، افزود: از این تعداد 27 مصوبه اجرا شده که 89 درصد مصوبات را شامل می گردد.

وی خاطر نشان کرد: 10 مصوبه تصویبی شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان به موضوع پرورشی، چهار مصوبه مربوط به حوزه اداری و مابقی به سایر امور مربوط بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان آموزش و پرورش را بستر و صندلیی مهم برای رشد، تعالی و تربیت نیروی انسانی دانست و توضیح داد: اعضای شورای آموزش و پرورش در تصمیم گیری، نظارت و اجرای طرح ها نقش مهم و تاثیر گذاری دارند.

رستمیان افزود: همه ما باید به آموزش و پرورش در تمامی ابعاد و زمینه ها یاری کنیم تا این نهاد به صندلی خود بهتر از گذشته دست پیدا کند.

در این جلسه هریک از اعضاء دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را راجع به صندلی شورای آموزش و پرورش و رشد و توسعه این نهاد آموزشی و تربیتی ارایه دادند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5839

به "5 مدرسه در دامغان به صورت هیئت امنایی فعالیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مدرسه در دامغان به صورت هیئت امنایی فعالیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید