کیت تشخیصی فراوری داخل کرونا تا هفته آینده وارد چرخه می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام نمود که کیت های تشخیصی فراوری داخل برای ویروس کرونا تا هفته آینده وارد چرخه می گردد.

کیت تشخیصی فراوری داخل کرونا تا هفته آینده وارد چرخه می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، کیانوش جهانپور درباره کیت های تشخیصی فراوری داخل ویروس کرونا اعلام کرد: کیت های تشخیصی فراوری داخل برای ویروس کرونا توسط انستیتو پاستور ایران تایید شده و با تایید سازمان غذا و دارو، احتمالا هفته ای 80 هزار کیت تشخیصی فراوری داخل برای ویروس کرونا وارد چرخه استفاده می گردد.

وی ادامه داد: این کیت های تشخیصی پس از برطرف نیازهای داخلی کشور، می تواند به کشورهای دیگر هم صادر گردد.

  • رونمایی از کیت های تشخیص کرونا ساخت ایران

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: شرایط ایران در مقابله با کرونا قابل مقایسه با سایر کشورها نیست و به جرات می توان گفت که طرح غربالگری و مقابله با ویروس کرونا باعث کاهش بار مراجعه به بیمارستان ها شده است.

جهانپور اضافه کرد: شرایط ویروس کرونا در کشورهای اروپایی به شدت وخیم است و خوشبختانه با وجود شبکه بهداشت در ایران، توانستیم موفقیت های خوبی در شناسایی به موقع ابتلا کسب کنیم.

وی اعلام کرد: شناسایی و مداخله زودهنگام در زمینه ویروس کرونا حتی می تواند به صورت جهانی اجرایی گردد. شبکه بهداشت در ایران در این زمینه بسیار موثر عمل نموده است. زیرساخت شبکه بهداشت در بسیاری از کشورهای اروپایی هم وجود ندارد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6990

به "کیت تشخیصی فراوری داخل کرونا تا هفته آینده وارد چرخه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیت تشخیصی فراوری داخل کرونا تا هفته آینده وارد چرخه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید