کمیته بین المللی المپیک 800 میلیون دلار ضرر نموده است، قانونی نداریم که به پاداش قهرمانان مالیات تعلق نمی گیرد

به گزارش دَبی بلاگ، دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کمیته بین المللی المپیک اعلام نموده 800 میلیون دلار ضرر دیده است. البته قرار است به فدراسیون ها و کمیته های ملی المپیک مبلغی را یاری نمایند اما هنوز رقم آن معین نیست.

کمیته بین المللی المپیک 800 میلیون دلار ضرر نموده است، قانونی نداریم که به پاداش قهرمانان مالیات تعلق نمی گیرد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره آغاز تمرینات ملی پوشان گفت: فعلاً ورزشکارانی که پیروز به کسب سهمیه شدند با همین شرایط ادامه خواهند دارد. در حال حاضر برگزاری کمپ ها به صورت گروهی هنوز تصویب نشده است و ما منتظریم که ستاد مبارزه با کرونا به ما دستور بدهد.

وی گفت: البته به پیشنهاد کمیته قرار است بسته تمرینی در اختیار ورزشکاران گذاشته گردد. این موضوع تصویب شده و به وسیله فدراسیون ها به ورزشکاران آن ها را می دهیم. فعلاً برنامه ریزی ما بر اساس شرایط موجود است تا زمانی که اردو از سر گرفته گردد. این پکیج ها چند وسیله تمرینی است تا ورزشکاران در خانه تمرین نمایند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص فعالیت بعضی رشته ها اظهار کرد: این شرایط برای رشته هایی است که برخورد ندارند. اما رشته های مانند کاراته، تکواندو و کشتی که برخورد زیاد است را شامل نمی گردد. در حال تصمیمی برای کمپ ها گرفته نشده است.

سعیدی در خصوص ضرر کمیته ملی المپیک به خاطر تعویق یک ساله بیان کرد: ما برآورده برای این موضوع نداشتیم اما کمیته بین المللی المپیک اعلام نموده 800 میلیون دلار ضرر دیده است. البته قرار است به فدراسیون ها و کمیته های ملی المپیک مبلغی را یاری نمایند اما هنوز رقم آن معین نیست.

وی در خصوص حقوق المپیکی ها گفت: فعلاً تصمیم جدیدی گرفته نشده است. 6 ماه از این یاری هزینه پرداخت شده و یک مرحله دیگر هم پرداخت خواهد شد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره اینکه ورزشکاران گلایه دارند از این پاداش مبلغی را به عنوان مالیات پرداخت نموده اند، گفت: وقتی بودجه ابلاغ گردد هر نوع درآمدی شامل مالیات می گردد، پاداش هم جزوی از درآمد فدراسیون محسوب می گردد. ما قانونی نداریم که به پاداش قهرمانان مالیات تعلق نمی گیرد. البته کمیته ملی المپیک پاداش مدال آوران را پای سکو به صورت ارزی پرداخت می نماید که مالیات ندارد.

4057/

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8869

به "کمیته بین المللی المپیک 800 میلیون دلار ضرر نموده است، قانونی نداریم که به پاداش قهرمانان مالیات تعلق نمی گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته بین المللی المپیک 800 میلیون دلار ضرر نموده است، قانونی نداریم که به پاداش قهرمانان مالیات تعلق نمی گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید