کارنامه شفر با استقلال در لیگ قهرمانان، یازدهمین تجربه چه می گردد؟

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال یکی از 3 نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است که همراه با العین، الدحیل و الهلال در گروه سوم این مسابقات موسوم به گروه مرگ واقع شده است.

کارنامه شفر با استقلال در لیگ قهرمانان، یازدهمین تجربه چه می گردد؟

آبی پوشان دیدارهای خود را به صورت رسمی از 14 اسفند شروع می نمایند که نخستین حریف آنها الدحیل، نماینده کشور قطر است. این بازی یازدهمین تجربه نشستن حضور وینفرد شفر به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می باشد.

شفر که دومین دوره حضورش در آسیا با استقلال را تجربه می نماید، در اولین فصل آسیایی اش با آبی پوشان مجموعاً 10 دیدار انجام داد که حاصل آن 4 پیروزی، 4 تساوی، 2 شکست، 15 گل زده و 12 گل خورده است.

شفر با استقلال در 10 بازی گذشته 2 بار الهلال، 2 بار با العین، 2 بار با الریان، 2 بار با ذوب آهن و 2 بار با السد بازی کرد. آبی پوشان با شفر 2 پیروزی مقابل الهلال و یک پیروزی مقابل الریان در مرحله گروهی و یک پیروزی مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی به دست آوردند.

شاگردان شفر در مرحله گروهی دو بازی رفت و برگشت را مقابل العین و یک بازی هم مقابل الریان مساوی کردند. آبی ها در آخرین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی که منجر به حذف آنها شد هم مقابل السد تن به تساوی دادند تا 4 مساوی آنها به این شکل رقم خورده باشد.

آبی پوشان در این مسابقات یک بار در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل ذوب آهن و یک بار هم در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی مقابل السد شکست خوردند.

بهترین نتیجه تیم استقلال پیروزی 3 بر یک مقابل ذوب آهن در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی و بدترین نتیجه آنها هم شکست با همین نتیجه 3 بر یک مقابل السد در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی بود.

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 438

به "کارنامه شفر با استقلال در لیگ قهرمانان، یازدهمین تجربه چه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه شفر با استقلال در لیگ قهرمانان، یازدهمین تجربه چه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید