پرسپولیس از الدحیل ترسیده بود، گل محمدی مسائل را حل می نماید

به گزارش دَبی بلاگ، بیژن ذوالفقارنسب در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره باخت 2 بر صفر پرسپولیس در هفته اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2020 آسیا گفت: پرسپولیس در این بازی شوکه شد. الدحیل از همان ابتدای بازی به طور کامل روی دروازه پرسپولیس فشار آورد تا بتواند خیلی زود به گل برسد.

پرسپولیس از الدحیل ترسیده بود، گل محمدی مسائل را حل می نماید

پیشکسوت پرسپولیس درباره گل هایی که این تیم دریافت کرد اذعان داشت: پرسپولیس ترسیده بود و اعتماد به نفس لازم را نداشت. آنها استرس داشتند. همان ابتدای بازی هم رفتار هیجانی و احساسی داشتند تا گل اول را بخورند. مهاجمی مثل مانژوکیچ نمی ایستد تا صحنه اعتراض مدافعان پرسپولیس به داور را ببیند. او کارش را می نماید تا به گل برسد. خط دفاعی پرسپولیس ناهماهنگ بود و اسیر اشتباهات شد.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: پرسپولیس پس از دو گلی که خورد سعی کرد مالکیت توپ را برای خود کند. این اتفاق هم افتاد اما الدحیل توانست باز هم تاکتیک های خودش را به خوبی پیاده کند. آنها به موقع دفاع می کردند و خیلی خوب هم از گل های زده خودشان دفاع کردند.

وی درباره حملات پرسپولیس در نیمه دوم اضافه کرد: تاکتیک پرسپولیس با تغییراتی که در سیستم خود داد تقریبا تهاجمی شد. توپ و فضا هم برای پرسپولیس بود اما برنامه ویژه ای برای رسیدن به گل نداشت. البته من فکر می کنم این تیم در ادامه خواهد توانست همین مسائل را حل نماید و به مراحل بعدی راه پیدا کند.

ذوالفقارنسب در سرانجام گفت: فکر می کنم یحیی گل محمدی هنوز نتوانسته است میزان بازدهی بازیکنان را افزایش دهد. او باید تمرکز بیشتری داشته باشد. بازیکنان پرسپولیس توانمند هستند و خیلی خوب می توانند خودشان را با تاکتیک مدنظر کادر فنی تطبیق دهند. گل محمدی باید به مراتب بیشتر از اینها روی عملکرد فنی بازیکنان خود کار کند. احساس می کنم این تیم بهتر از اینها می تواند باشد و احتیاج به تمرکز تمام اعضای پرسپولیس دارد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5499

به "پرسپولیس از الدحیل ترسیده بود، گل محمدی مسائل را حل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس از الدحیل ترسیده بود، گل محمدی مسائل را حل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید