پرسپولیسی ها با این کار باید ساپینتو را عصبی نمایند ، آمار استقلال به ضرر این تیم خواهد شد

به گزارش دَبی بلاگ، بازیکن سابق پرسپولیس می گوید این تیم در صورت پیروزی در دربی تا قهرمانی در لیگ برتر هم پیش خواهد رفت.

پرسپولیسی ها با این کار باید ساپینتو را عصبی نمایند ، آمار استقلال به ضرر این تیم خواهد شد

به گزارش خبرنگاران محمود شافعی درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس کرمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: پرسپولیس بازی فوق العاده تاکتیکی برابر مس در کرمان به نمایش گذاشت و هماهنگی خوبی در خطوط دفاع و هافبک وجود داشت. از طرفی دیگر عملکرد علیرضا بیرانوند به بازیکنان پرسپولیس اطمینان خاطر داده بود تا با اعتماد به نفس بالاتری در زمین حریف بازی نمایند. این موارد نشان می دهد که بازیکنان از لحاظ سازماندهی به بلوغ تاکتیکی مناسبی در انتهای فصل دست یافته اند و برنامه های فنی تیم را به خوبی در زمین پیاده می نمایند.

وی در مورد نتیجه ملاقات استقلال و طرفدار عنوان نمود: از بابت نتیجه در این ملاقات شرایطی وجود داشت که اصلاً منطق فوتبالی در آن دیده نمی شد و یک میزان شبهه برانگیز بود. در حالی که بازیکنان طرفدار مقابل پرسپولیس بازی بسیار خوبی انجام دادند و پیروز به کسب پیروزی یک بر صفر شدند، اما مقابل استقلال 5 درصد بازی خودشان را نکردند. به طور مثال در گل های سوم و چهارم استقلال، خط دفاعی تیم طرفدار هیچ تلاشی برای گرفتن توپ انجام نمی داد و مثل این بود که بازیکنان در مسابقات محلات بازی می نمایند. در این روزها آنقدر شرایط فنی بازیکنان پرسپولیس خوب است که نباید به این مسائل توجه داشته باشند و تمام تمرکز خودشان را برای ارائه بازی خوب در بازی های آینده بگذارند تا در نهایت، سرانجام فصل قهرمان لیگ برتر شوند.

*امیدوارم طرفداران دربی تماشایی را شاهد باشند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برگزاری ملاقات دربی صدم توضیح داد: ملاقات دربی اصلاً هیچ ارتباطی به بازی های قبلی و مسابقات لیگ برتر ندارد و نتایج هفته و ماه گذشته دو تیم در روند و جریان بازی دربی نخواهد داشت، چون این پیکار شرایط خاص خودش را دارد. البته فارغ از هر نتیجه با توجه به اینکه پرسپولیس فوتبال زیبایی را ارائه می دهد امیدوارم طرفداران دربی تماشایی را شاهد باشند.

وی درباره اینکه استقلال در 10 هفته مسابقات لیگ برتر پیروز شده 9 پیروزی به دست آورد، تاکید نمود: این آمار و رکورد خوب برای تیم فوتبال استقلال از نظر فنی کار را برای این تیم سخت تر می نماید. چون بازیکنان به خاطر کسب این تعداد پیروزی در بازی های اخیر خود، غرور کاذبی دارند که این مسئله کاملاً به ضرر استقلال در دربی خواهد شد. در ضمنً باید پرسپولیس ابتدا گل بزند تا استرس آن ها بیشتر گردد، چون سرمربی استقلال بسیار عصبی است و با گل خوردن اضطراب را به بازیکنان داخل زمین انتقال خواهد داد.

*پرسپولیس فقط باید برای خودش بازی کند

شافعی در مورد اینکه پرسپولیس باید 2 فوروارد بازی کند، یادآوری کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس در رقابت های اخیرش بازی های بسیار زیبایی را ارائه می دهد، اگر گل محمدی بتواند در دربی هم با 2 فوروارد بازی کند با روند تهاجمی تیم برتر زمین خواهد بود. پرسپولیس سالیان سال است که فوتبال تهاجمی را در دستور خودش دارد و بر همین اساس می تواند با ترکیب تهاجمی دربی را با پیروزی تمام کند. یحیی گل محمدی باید از قالب تدافعی و محتاطانه در ملاقات دربی خارج گردد.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چند درصد برای قهرمانی شانس دارد، گفت: پرسپولیس باید در دربی پیروز گردد تا قهرمان لیگ برتر گردد، چون بعد از بُرد پرسپولیس در دربی، تیم فوتبال سپاهان اصفهان استرس خواهد داشت و در 4 بازی به جای مانده امتیاز از دست خواهد داد. پرسپولیس فقط باید برای خودش بازی کند و کاری به نتایج سپاهان و استقلال نداشته باشد تا بتواند قهرمان لیگ گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 29966

به "پرسپولیسی ها با این کار باید ساپینتو را عصبی نمایند ، آمار استقلال به ضرر این تیم خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها با این کار باید ساپینتو را عصبی نمایند ، آمار استقلال به ضرر این تیم خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید