واکنش نماینده اصولگرای مجلس به سریال پایتخت

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عوامل ساخت سریال پایتخت گفت: برای بیان انتقاد ابتدا از عوامل سریال تشکر گردد، بعد سیل نقدها را روانه کنید.

واکنش نماینده اصولگرای مجلس به سریال پایتخت

به گزارش خبرنگاران، محمد مهدی زاهدی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: به عنوان یک ایرانی، گلایه دارم از کسانی که در دفتر کارشان با ماسک و دستکش و فاصله 2 متری از همکارانشان نشسته اند و غیرمنصفانه نقد کردند و ندیدند زحمات شبانه روزی گروه سازنده سریال پایتخت را که تا آخرین روز اسفند 98 با عشق به هموطنان و بدون در نظر دریافت خطرات ویروس منحوس کرونا کنار هم نشستند، بازی کردند و ساختند تا بتوانند برای ساعتی در این ایام سخت و پر از دلهره، لبخند را بر لبان مردم بنشانند؛ که البته مردم با نشستن پای تلویزیون در ساعت پخش این سریال و تبدیل آن به پر مخاطب ترین و محبوب ترین سریال تلویزیونی، به حق جواب زحمات این گروه هنری را دادند.

انتظار بود اگر انتقادی داشتید آن را در زمانی مناسب بیان می کردید و شایسته تر بود ابتدا از عوامل سریال تشکر می شد و بعد سیل نقدها را روانه می کردید. امیدوارم بیش از این، قدردان کوشش هنرمندان عزیز کشورمان باشیم. خدا قوت به همه عوامل سریال جذاب پایتخت.

سریال پایتخت در ایام نوروز از شبکه یک سیما پخش می گردد که عده ای نسبت به بعضی از قسمت های آن انتقاداتی را مطرح نموده اند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7141

به "واکنش نماینده اصولگرای مجلس به سریال پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش نماینده اصولگرای مجلس به سریال پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید