واریز وام یک میلیون تومانی تا سرانجام ماه رمضان ، ارسال پیامک برای کسانی که وام نگرفته اند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش تجارت نیوز، طبق اعلام دولت به 24 میلیون خانوار یارانه بگیر وام یک میلیون تومانی کرونا با اقساط 30 ماهه پرداخت می گردد. اقساط این وام 35 هزار تومانی است که از تیر ماه از یارانه خانوار کسر خواهد شد.

واریز وام یک میلیون تومانی تا سرانجام ماه رمضان ، ارسال پیامک برای کسانی که وام نگرفته اند

اما برای دریافت این وام سرپرست خانوار باید کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام خودش است به شماره 6369 ارسال نمایند.

عدم واریز وام برای بعضی از خانوارها

ثبت نام برای دریافت وام کرونا به سه گروه تبدیل شده است؛ گروه اول کد ملی خود را از روز 27 تا 31 فروردین ماه ارسال کردند که تعداد آنها طبق اعلام وزیر کار حدود 17 میلیون و 200 هزار خانوار بود و وامشان در روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه واریز شد.

از بین گروه اول حدوو 34 هزار شماره حساب مربوط به سرپرست خانوار، دارای مشکلاتی از قبیل مسدودی قضایی، عدم تطبیق کد ملی با شماره حساب است که در این خصوص حسین میرزایی، سخنگو ستاد تسهیلات کرونا به تجارت نیوز گفت: در کوشش هستیم که تا شنبه علت عدم واریزی برای این افراد را از بانک مرکزی بگیریم. سپس پیامکی با سرشماره v.refah برای این افراد ارسال می گردد تا نسبت به برطرف مشکل اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: این افراد نگران وام خود نباشند، زیرا وام این افراد محفوظ است و پس از برطرف مشکل واریز خواهد شد.

700 هزار خانوار غیرحضوری سیم کارت گرفتند

ثبت نام وام برای گروه دوم از روز اول اردیبهشت ماه شروع شده است و تا سرانجام امروز مهلت دارند که کد ملی خود را ارسال نمایند، وام این گروه تیز در روز پنج شنبه هفته جاری واریز خواهد شد.

در مورد گروه دوم نیز، میرزایی مطرح نمود: از بین حدود 2.5 میلیون سرپرست خانواری که سیم کارتی به نامشان نبوده است، برای 700 هزار سرپرست خانوار سیم کارت صادر شده که بدون مراجعه حضوری بوده و جلو منزل تحویل داده شده است.

واریز وام تا بعد از ماه رمضان ادامه دارد

اما گروه سوم کسانی هستند که نتوانند تا سرانجام امشب ثبت نام خود را انجام دهند، از فردا تا روز 18 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا کد ملی خود را ارسال نمایند، این افراد پس از سرانجام ماه رمضان وام را دریافت خواهند کرد.

وام کرونا دو مرحله ای شد، پس از سرانجام واریز وام یک میلیون تومانی کرونا برای همه متقاضیان، قرار است این وام مجددا پرداخت گردد؛ اما چه کسانی مشمول دریافت مرحله خواهند شد؟

طبق اعلام قبلی سخنگو ستاد تسهیلات کرونا، همانند مرحله اول، مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا برای همه یارانه بگیران واریز نخواهد شد و فقط چهار میلیون از 24 میلیون خانوار یارانه بگیر مشمول دریافت آن می شوند.

همچنین این وام برای همه این چهار میلیون خانوار نیز به یک اندازه واریز نمی گردد، خانوارهای یک نفره که هیچ گونه وجهی در مرحله دوم دریافت نخواهند کرد، برای خانوارهای دو و سه نفره 500 هزار تومان و برای خانوارهای چهار نفره و بیشتر یک میلیون تومان دیگر واریز خواهد شد.

براساس اظهارات میرزایی یکی از این گروه چهار میلیون خانواری که مرحله دوم وام یک میلیون تومانی را دریافت خواهند کرد، زنان سرپرست خانوار هستند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8112

به "واریز وام یک میلیون تومانی تا سرانجام ماه رمضان ، ارسال پیامک برای کسانی که وام نگرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز وام یک میلیون تومانی تا سرانجام ماه رمضان ، ارسال پیامک برای کسانی که وام نگرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید