همایش هرمزگان را دوباره باید دید برگزار می شود

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان گفت: همایش هرمزگان را دوباره باید دید در حاشیه رویداد تور آشناسازی استان ویژه اینفلوئنسرهای فضای مجازی، بلاگرها، تورگردانان و راهنمایان گردشگری سراسر کشور روز چهارشنبه 27 آذر در بندرعباس برگزار می شود.

همایش هرمزگان را دوباره باید دید برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند با اشاره به اینکه تور آشناسازی هرمزگان به مدت شش روز در شهرستان های بندرعباس، میناب، سیریک، خمیر و جزایر لارک و هرمز برگزار می شود، ادامه داد: این تورها با هدف آشنایی تاثیرگذاران فضای مجازی و فعالان گردشگری کشور با جاذبه های طبیعی، تاریخی و آدارب و رسوم هرمزگان برای جذب گردشگران داخلی و خارجی برگزار می شود.

برومند اضافه کرد: امروزه اهمیت فضای مجازی در معرفی جاذبه های گردشگری روز به روز در حال افزایش است و برپایی چنین رویدادهایی به ویژه در سطح ملی و بین المللی به رشد و رونق صنعت گردشگری کمک می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان تأکید کرد: این رویداد با همکاری تشکل ها، فعالان و بهره برداران گردشگری استان هرمزگان برگزار می شود و ذی نفعان این رویداد بخش خصوصی گردشگری هستند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4615

به "همایش هرمزگان را دوباره باید دید برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش هرمزگان را دوباره باید دید برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید