همایش آموزشی برج های تاریخی ایران برگزار می شود

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل میراث فرهنگی تهرنا، رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با اظهار اینکه کارگاه های آموزشی بر اساس نیازهای علمی علاقه مندان به حوزه های گردشگری و میراث فرهنگی برنامه ریزی و برگزار می شود، افزود: ارتقای سطح علمی راهنمایان و فعالان صنعت گردشگری موجب افزایش رضایتمندی گردشگران فرهنگی خواهد شد.

همایش آموزشی برج های تاریخی ایران برگزار می شود

خسروآبادی ادامه داد: حضور برج های تاریخی طغرل در ری، برج شبلی در دماوند، برج مقبره بابا محمود در شهریار و برج علاء الدوله در ورامین و همچنین برج های آزادی و میلاد که با پیروی از معماری ایرانی ساخته شده است، انگیزه ای شد برای برگزاری این دوره آموزشی تا فرایند تاریخی ساخت برج ها در ایران مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران تبارشناسی برج های تاریخی، تحلیل ساختار معماری برج ها، تبیین کارکردها، تحلیل منظر فرهنگی و بررسی تاثیر معماری برج های تاریخی بر برج های مدرن ایران را محور های این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

کارگاه آموزشی برج های تاریخی ایران با سخنرانی رضا نوری شادمهانی و بنفشه فراهانی در روز شنبه 26 در ماه ساعت 13 در سالن همایش های موزه ملی ایران برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در کارگاه آموزشی نام و نام خانوادگی خود را به شماره 5000203000100 ارسال کنند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5822

به "همایش آموزشی برج های تاریخی ایران برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش آموزشی برج های تاریخی ایران برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید