هدفم بازی در تیم ملی است، می خواهیم سایپا را هم شکست دهیم

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی عصر امروز پنجشنبه با دیدار تیم های استقلال و فجرسپاسی در استادیوم آزادی تهران پیگیری شد که این دیدار در خاتمه 120 دقیقه با رجحان 3 بر صفر استقلال به خاتمه رسید. وریا غفوری(112)، سیدسجاد آقایی(118) و داریوش شجاعیان(119) برای استقلال گل زدند .

هدفم بازی در تیم ملی است، می خواهیم سایپا را هم شکست دهیم

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال گفت: بازی سختی را از فجر بردیم. فجری ها بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما ما توانستیم در وقت های اضافه این تیم را شکست داده و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد عملکرد داور هم گفت: در مورد داوری زیاد صحبت نمی کنم اما فکر می کنم می توانست برای ما پنالتی بگیرد که این اتفاق رخ نداد.

غفوری در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال برابر سایپا گفت: سه هفته است که بازی هایمان را با پیروزی به خاتمه می رسانیم و قطعا می خواهیم این روند را ادامه دهیم البته سایپا تیم بسیار خوبی است ولی باید این تیم را شکست داده تا بتوانیم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

غفوری در پاسخ به این پرسش که آیا فقط تمرکزتان روی جام حذفی است و لیگ را کنار گذاشته اید، گفت: این صحبت خنده دار است ما با صدر جدول فقط شش امتیاز فاصله داریم و به راحتی می توانیم خود را به بالای جدول برسانیم و تمرکز و هدف مان هم جام حذفی و هم لیگ است.

وی در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی گفت: مگر می گردد 5 سال در تیم ملی بازی کنی و ناراحت نباشی که حالا به تیم ملی دعوت نشوی. هدف من بازی در تیم ملی است نه فقط از سوی کادر فنی دعوت شوم.

غفوری در خاتمه اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم به گونه ای بازی کنیم که هم پیروز میدان باشیم و هم طرفداران را مجاب به حضور در استادیوم کنیم. ش

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3312

به "هدفم بازی در تیم ملی است، می خواهیم سایپا را هم شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفم بازی در تیم ملی است، می خواهیم سایپا را هم شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید