نیمی از کارکنان بخش موبایل سونی تا سال 2020 برکنار می شوند

به گزارش دَبی بلاگ، بعد از اینکه سونی خاطرنشان کرد بخش موبایل را با بخش های تلویزیون، سیستم های صوتی و دوربین یکپارچه می نماید، حالا ظاهرا برای کاهش هزینه های بخش موبایل می خواهد کارهای بیشتری را انجام دهد. اگرچه این موضوع هنوز رسما اعلام نشده، اما طبق گزارش Nikkei Asian Review این کمپانی ژاپنی تا سال 2020 حدود نیمی از کارکنان بخش موبایل را برکنار خواهد نمود. چنین درصدی بسیار بالا است و این تصمیم گریبان حدود 2000 نفر از نیروها را خواهد گرفت که یا به طور کلی اخراج می شوند یا اینکه به بخش های دیگر این کمپانی انتقال می یابند.

نیمی از کارکنان بخش موبایل سونی تا سال 2020 برکنار می شوند

با وجود اینکه سونی در چند سال گذشته بارها تعداد کارکنان بخش موبایل را کاهش داده، ولی همچنان یک بخش بسیار ضررده برای این شرکت محسوب می گردد. یکی دیگر از اقدامات سونی برای کاهش هزینه ها، محدود کردن فروش گوشی های سونی در بعضی از مناطق است. ظاهرا، سونی در جنوب شرق آسیا و بسیاری از دیگر مناطق دنیا فروش گوشی های خود را متوقف می نماید یا فقط تعداد اندکی از آن ها را به فروش خواهد رساند و در عوض می خواهد توجه خود را معطوف به اروپا و شرق آسیا کند.

این دومین بار در 5 سال گذشته که بخش موبایل سونی تعداد زیادی از نیروهای خود را اخراج می نماید. در سال 2014، این بخش شرکت سونی حدود 1000 کارمند خود را اخراج کرد که این اقدام هم برای کاهش ضررها کافی نبود و به همین خاطر هر ساله تعدادی از نیروهای این بخش اخراج می شوند.

منبع: Phone Arena

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 672

به "نیمی از کارکنان بخش موبایل سونی تا سال 2020 برکنار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمی از کارکنان بخش موبایل سونی تا سال 2020 برکنار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید