نصیری طلایی شد، سرمستی پنجم

به گزارش دَبی بلاگ، میثم نصیری صاحب مدال طلای وزن 65 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در تایلند شد.

نصیری طلایی شد، سرمستی پنجم

به گزارش خبرنگاران، رقابت های چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز (شنبه) در شهر بانکوک تایلند در حال برگزاری است و آزادکار وزن 65 کیلوگرم کشورمان توانست در فینال مسابقات صاحب مدال طلا شود.

در وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر یامسام جیراوات از تایلند را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل معروف نورالله یف از از ازبکستان با نتیجه 12 بر 2 به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. نصیری در این مرحله نیز با نتیجه 13 بر 2 از سد باتماگنی باتچولون از مغولستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ماساکازو کاموی از ژاپن با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. نصیری در این دیدار نورلان بکژانوف از قزاقستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و به اولین مدال طلای تیم ملی کشتی آزاد ایران در این رقابت ها دست یافت.

در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر مرتموحامت آتایف از ترکمنستان را شکست داد وی در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل یوسوکه کاوانو از ژاپن با نتیجه 13 بر 2 به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سرمستی در این مرحله مقابل ساندپ تومار از هند با نتیجه 10 بر 8 باخت و راهی دیدار رده بندی شد. سرمستی در این دیدار با نتیجه 16 بر 8 مغلوب باتبولد سودنومداش از مغولستان شد و به عنوان پنجم بسنده کرد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4061

به "نصیری طلایی شد، سرمستی پنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری طلایی شد، سرمستی پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید