نرفتن سام و رفتن احسان در باب مسائل جامعه

به گزارش دَبی بلاگ، سام درخشانی در پیامی اینستاگرامی از انصراف خود برای اجرا در کانادا گفت تا احسان کرمی جایگزین او در این سفر گردد.

نرفتن سام و رفتن احسان در باب مسائل جامعه

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی نمایش شبکاری روز گذشته اعلام کرد که سام درخشانی برای اجرای این نمایش در کانادا روی صحنه نمی رود و این مهم به دلیل مشغله کاری این بازیگر است.

در خبر مذکور اعلام شده بود احسان کرمی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران جایگزین او در این نمایش شد. کرمی این روزها مشغول برنامه خندوانه است و همچنین به تازگی نمایش لیلا و چند مسافر دیگر... را روی صحنه داشته است. علاوه بر احسان کرمی، بهنوش بختیاری نیز در این نمایش به ایفای نقش می پردازد.

نمایش شبکاری نوشته رسول کاهانی و به کارگردانی صحرا فتحی و تهیه کنندگی محمد قدس روزهای 8، 14 و 16 سپتامبر (17، 23 و 25 شهریور) در شهرهای ونکوور، مونترال و تورنتو روی صحنه می رود.

سام درخشانی نیز در پیامی علت انصراف خود را چنین اعلام کرد:

توى روزای پر فشار و سخت این روزها که دل هامون سرد شده برای فردا و نگران خیلى چیزهاییم. دیروز تصمیم سختى گرفتم. تصمیم به انصراف از بازى در نمایش شبکارى که قراره توى کانادا اجرا بشه. می دونم انصراف از این نمایش کمکى به وضعیت معیشت مردم و سردی دل هاشون نمی کنه؛ ولى هرچقدر فکر کردم نشد... خیلى حال و روز خوبى ندارم . یعنى حال و روز خوبى نداریم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3022

به "نرفتن سام و رفتن احسان در باب مسائل جامعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرفتن سام و رفتن احسان در باب مسائل جامعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید