نحسی کرونا بر کتابفروشی محبوب تهران ، هنوز امیدوار است برگردد

به گزارش دَبی بلاگ، شیوع کرونا و تعطیلی موقت بیش از هر چیز برای کسب و کارهای کوچک گران تمام شد. کتابفروشی هنوز در خیابان کریمخان تهران برای بسیاری از علاقمندان کتاب فضایی دنج و دوست داشتنی بود اما نتوانست در بحران کرونا دوام بیاورد.

نحسی کرونا بر کتابفروشی محبوب تهران ، هنوز امیدوار است برگردد

به گزارش خبرنگاران، کتابفروشی هنوز در یک پست اینستاگرامی از تعطیلی و تحویل ملک کتابفروشی به صاحبش اطلاع داد. در این پست آمده است: متاسفانه در این روزگار سخت مجبور شدیم ملک کتابفروشی را به صاحبش برگردانیم؛ اما هنوز امیدواریم کتابفروشی را جایی دیگر برپا کنیم و دوباره شما را از نزدیک ببینیم.

کتابفروشی نشر هنوز در خیابان کریمخان فضایی مفروش با موکت و قالیچه بود با میز و جایگاه و مبلمان و یک قوری چای که در خرداد 1394 تاسیس شد. علاقمندان کتاب در کتابفروشی این امکان را داشتند که بنشینند و کتاب های انتخابی شان را ورق بزنند یا حتی آن ها را بخوانند و اگر نخواستند نخرند. چیزی که ممکن است در بسیاری از کتابفروشی ها امکانش نباشد. هنوز با الهام از کتابفروشی های اروپا ایجاد شده بود. جایی برای وقت گذراندن با کتاب ها و تجربه آن ها.

نشست ها و همایش های هفتگی در خصوص هنر، فلسفه، کتاب و ادبیات، تئاتر، نقاشی، ترجمه، موسیقی و… با نام سه شنبه های هنوز در محل این کتابفروشی برگزار می شد که از جمله ویژگی های محبوب هنوز برای علاقمندان بود.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8010

به "نحسی کرونا بر کتابفروشی محبوب تهران ، هنوز امیدوار است برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحسی کرونا بر کتابفروشی محبوب تهران ، هنوز امیدوار است برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید