میشو: تصمیم فدراسیون علیه شاهین من را بسیار ناامید کرد!

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/بوشهر سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می گوید تصمیمی که فدراسیون علیه تیم شاهین گرفت او را بسیار ناامید نموده و در این لحظه شرایط شاهین با بقیه تیم ها مساوی نیست.

میشو: تصمیم فدراسیون علیه شاهین من را بسیار ناامید کرد!

میشو کریستیچوویچ در نشست خبری پیش از بازی با تیم شهرخودرو مشهد گفت: پدیده بسیار تیم خوبی است و معمولا در جدول لیگ در رده های دوم، سوم و چهارم قرار دارند. آنها بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند و الان هم مربی آنها عوض شده است.

وی اضافه نمود: پدیده یکی از بهترین تیم های ایران است و فکر می کنم یک بازی خوب ارائه بدهند. ما هم در داخل خانه بازی داریم در حالی که یک قسمت کوچکی از بدنسازی نیم فصل را انجام داده ایم و چون من در کشور ایران یک خارجی هستم تصمیمی که فدراسیون علیه تیم شاهین گرفت واقعا من را بسیار ناامید کرد.

کریستیچوویچ گفت: در این لحظه شرایط ما با بقیه تیم ها مساوی نیست و متاسفانه تصمیم فدراسیون با کوشش باشگاه و شهر بوشهر هیچ تغییری در آن حاصل نشد. من به عنوان یک مربی می توانم بگویم که من 15 روز آینده را برای بدنسازی احتیاج دارم. ما فقط یک بازی محبت آمیز انجام دادیم و زمان کافی را برای بازی های محبت آمیز نداشتیم.

این مربی اعلام کرد: همینطور 6 بازیکن جدید به ما اضافه شده است. برخی از بازیکنان جدید یک تمرین را با ما بوده اند، برخی 3-2 تمرین و بازیکنان با.هم هماهنگی کامل را ندارند که این یک مشکل بزرگ است.

سرمربی تیم شاهین بوشهر گفت: با این حال و با وجود مسائل موجود در بازی فردا تمام کوششمان را خواهیم کرد، این امتحان بزرگی برای تیم شاهین است و این زیبایی فوتبال است که هر تیمی می تواند تیم دیگری را شکست بدهد.

وی اظهار کرد: کوشش می کنیم از هر کدام بازیکنانی که به ما اضافه شده اند استفاده کنیم. آقای مشکل پور به دلیل اینکه کارت ITC هنوز برای او صادر نشده نمی تواند بازی کند. می توانم بگم بقیه بازیکنان نیمی آمادگی دارند و نیمی هنوز به آمادگی کافی نرسیده اند و ان شالله کوشش کنیم تا بهترین نحو از آنان استفاده کنیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی شاهین مطرح نمود: برخی از بازیکنان مصدوم هستند و این در دوران بدنسازی تیم ها طبیعی است و این اتفاق رخ می دهد.

وی در مورد فرایند جذب بازیکن باشگاه در نیم فصل اعلام کرد: چیزی که در این لحظه مهم است و می توانم در این لحظه بگویم این است که انتخاب زیادی در به کارگیری بازیکن نداشتیم. بازیکنان عالی در اختیار تیم های خود هستند و بازیکن آزاد زیادی در دسترس نداشتیم. آقای مشکل پور از ویتنام برگشتند و بقیه بازیکنان که از باشگاهشان جدا شده اند همچون خروجی های شاهین، و چیزی که باید بگویم ما با بازیکنانی که تازه به جمع ما اضافه شده اند تیم بهتری حواهیم بود. در این لحظه ما می توانیم سه بازیکن فیفا جذب کنیم و همچنین باید یک دروازه بان را به تیم اضافه کنیم و ان شالله این اتفاق نزدیک است.

کریستیچوویچ توضیح داد: نظر من این است که باید یک مهاجم نیز به تیم اضافه گردد، چه از بازیکنان آزاد و یا بازیکن خارجی و می توانم بگویم که آقایان دورقی، شریفات، حیدری، محمودی و همچنین رزاقی پور که بازیکن تیم امید و تراکتور بودند از بازیکنان خوبی هستند و امیدوارم بتوانند به ما یاری نمایند. امیدوارم از نیم فصل قبل خیلی بهتر باشیم و نتایج بهتری به دست بیاوریم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: تنها چیزی که احتیاج داریم زمان است که بازیکنان از همه نظر به سطح خوبی برسند.

وی ادامه داد: ما در این بازی گادرانی را در اختیار نداریم، او در بازی با سپاهان کارت قرمز گرفت و نمی تواند در این بازی با ما باشد. مصطفی احمدی هم به دلیل آسیب دیدگی و مشکل پارگی ماهیچه نمی تواند در این بازی همراه ما باشد. در این دو هفته اخیر آقای بهروز، صارمی و مشایخ نتوانستند با ما بازی نمایند و فقط یکی دو روز است که به ما اضافه شده اند. از نظر سلامتی بقیه بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند اما از نظر کیفیتی مطمئن نیستم. بعد از بازی با پدیده مجددا یک دوره 15 روزه زمان در اختیار داریم که تمرینات بدنسازی را انجام داده و بتوانیم تیم را به سطح آمادگی بهتری برسانیم.

وی در پاسخ به میزان امیدواری خود برای ماندگاری شاهین در لیگ برتر اظهار کرد: می توانم بگویم که با مسائل بسیار زیادی روبرو هستیم و همچنین این را باید بگویم ماندن شاهین تنها به شخص من بستگی ندارد و این مهم به طرفداران، مجموعه باشگاه، مدیریت و بازیکنان نیز بستگی دارد و همه در کنار هم می توانند این اتفاق را رقم بزنند؛ اما فدراسیون با تصمیم خود کاری نموده که ما را از حق مساوی خود نسبت به بقیه باشگاه ها محروم نموده و این کار خیلی ناپسندی است.

سرمربی شاهین بوشهر تاکید نمود: از جانب خودم می توانم بگویم که تمام کوشش و دانش و تجربه ام را در اختیار این تیم قرار می دهم تا بتوانیم در لیگ بمانیم و مطمئن باشید اگر این اعتقاد را نداشتم اینجا نمی ماندم و از تیم می رفتم.

به گزارش خبرنگاران، برنامه بازی شاهین بوشهر و شهرخودرو مشهد از ساعت 15:30 دقیقه روز آدینه 26 دی ماه به ساعت 14 همان روز تغییر یافت.

لازم به ذکر است نشست خبری مربی تیم شهر خودرو مشهد به دلیل تاخیر پرواز برگزار نشد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5311

به "میشو: تصمیم فدراسیون علیه شاهین من را بسیار ناامید کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میشو: تصمیم فدراسیون علیه شاهین من را بسیار ناامید کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید