منصوریان: همه برای یک نفر و یک نفر برای همه را فردا تعریف می کنیم، پرسپولیس اگر لیاقت داشت، چهارمین قهرمانی را می آورد

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تأکید کرد، بازیکنان و مربیان این تیم فردا در ملاقات مقابل پرسپولیس شعار همه برای یک نفر و یک نفر برای همه را تعریف خواهند کرد.

منصوریان: همه برای یک نفر و یک نفر برای همه را فردا تعریف می کنیم، پرسپولیس اگر لیاقت داشت، چهارمین قهرمانی را می آورد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اصفهان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از ملاقات ذوب آهن - پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: به اعضای تیم پرسپولیس و دوستانم خوبم کریم باقری و افشین پیروانی، هم بازی های من در ادوار تیم ملی خیرمقدم می گویم. ما کارهای فشرده ای در تمرینات انجام داده و سعی کردیم نفر به نفر بازیکنان پرسپولیس را بررسی کنیم.

وی اضافه نمود: الحمدالله شرایط تیم بسیار خوب است و کارهای تاکتیکی بسیار فشرده و روزمره را انجام داده ایم. برای بازیکنان خودمان مبحث پرسپولیس را باز نموده ایم و کمی وقت گذاشتیم تا گروه فنی ما کار تاکتیکی که کالدرون با پرسپولیس انجام داده را برای بازیکنان تشریح کند. امیدوارم ذوب آهن با توجه به روحیه ای که این روزها در آن موج می زند و تبدیل به یک خانواده فوتبالی شده است، بتواند نتیجه خوبی کسب کند. ما می خواهیم فردا شعار همه برای یک نفر و یک نفر برای همه را فردا تعریف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که چه پیش بینی از نتیجه بازی فردا دارد، گفت: به غیر از تیم های سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور، برای کار بررسی سایر تیم های روی دو سه نفرشان تکیه می کنیم، اما برای رویارویی با چهار تیمی که نام بردم، باید کل 11 نفر مجموعه تیم شان را در نظر بگیریم. برای برنده شدن در این چهار بازی باید حمایت بیشتری داشته باشید. با توجه به اینکه ملاقات با استقلال و پرسپولیس به صورت زنده پخش می گردد، انرژی مضاعف بین بازیکنان وجود دارد، اما اینکه چقدر بیشتر تمرکز گذاشته و با دیسیپلین بازی نمایند، مستلزم کارهایی است که در طول تمرینات انجام داده ایم.

منصوریان ادامه داد: ما نمی توانیم بگوییم روی یکی دو بازیکن پرسپولیس فشار خواهیم گذاشت تا تیم شان را از کار بیاندازیم. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و افتخار بزرگی را یدک می کشد و سه قهرمانی سه سال گذشته را کسب نموده است. ما همه کوشش مان را می کنیم که سه امتیاز را اینجا نگه داریم.

وی درباره اینکه چه صحبتی با طرفداران ذوب آهن دارد، اعلام کرد: در عین حال که با سپاهان رقیب هستیم، دوست و همشهری هستیم. می خواهم درددل امیر قلعه نویی را ادامه بدهم. خیلی از بازی ها به نتیجه لازم نرسیدیم، اما کیفیت بازی مان فوق العاده خوب بود. سپاهان در کیفیت و نتیجه خوب بوده است، اما ورزشگاهش مقابل تیم های بزرگ خالی می گردد. ورزشگاه نقش جهان داخل شهر است و فولادشهر بیرون از شهر، اما از طرفداران می خواهم که فردا ما را تنها نگذارند. ما شانس 90 به 10 را برای خودمان قائل هستیم، اما طبیعتاً میهمان ما با حجم جمعیت خودش می آید. من هم دغدغه دوست، مربی و هم بازی سابقم را دارم و دوست دارم ورزشگاه را با یار دوازدهم ببینم. اگر قرار است ورزشگاه خالی باشد با تیم های صنعتی دیگر هیچ فرقی نداریم و بدون طرفدار خواهیم بود. فردا مردم اصفهان بدون در نظر دریافت رنگ زرد و سبز به ورزشگاه بیایند. بازیکنان ما می خواهند وقتی وارد ورزشگاه می شوند، سکوهای روبه رو را سبز قبا ببینند. حتی اگر لازم باشد، طرفداران سپاهان هم بیایند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره اینکه تیمش به نسبت پرسپولیس استراحت کمتری داشته است، گفت: طبیعتاً پرسپولیس با استراحت بیشتری به اصفهان آمده و از فشردگی بازی با نساجی مازندران رها شده و سرحال تر است. ما تقویم را دیدیم. ذوب آهن باید در 9 روز سه بازی انجام دهد که خیلی شبیه لیگ انگلیس شده ایم. اگر همه مجموعه سخت افزاری شان خوب باشد، می گردد هر چهار پنج روز بازی کرد، اما سه روز یک بار سخت است. ما جوان های خوبی داریم و اهداف مان را پلکانی پیگیری نموده ایم. الان به فکر بازی پرسپولیس هستیم و برنامه ای که به باشگاه داده ایم برای همه ی ساعت هایش برنامه ریزی نموده ایم.

منصوریان در واکنش به اینکه پرسپولیس در ملاقات قبلی اش شکست خورده است، گفت: پرسپولیس ملاقات آخرش در جام حذفی را با برد پشت سر گذاشته است. ما دنبال برد هستیم و کل مجموعه وقت ندارد با خیلی چیزها مدارا کند. با توجه به شرایط تیم، انسجام خط دفاعی و دروازه بانی که جوان و آماده پر کشیدن است، نمی خواهیم بی گدار به آب بزنیم. ما باید رو به جلو باشیم، اما باید باهوش عمل کنیم. شما هر لحظه می توانید پرسپولیس را ببرید، اما اگر آسیب بخورید، سخت برمی شد. استقلال و پرسپولیس تیم هایی نیستند که بی تجربه باشند، اینها با کلکسیونی از بازیکنان خوب بازی می نمایند. ان شاء الله برای سه امتیاز می رویم، اما با حوصله بازی خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه باشگاه ذوب آهن به عنوان بهترین تیم ایرانی در آسیا انتخاب شده است، گفت: افتخاری است که با ذوب آهن به دست آوردم و فکر کنم در رنکینگ هم در رتبه اول ایستاد. من از بازیکنانم تشکر کردم، چون آنها زحمت کشیدند. به گروه خودم، گروه پزشکی، مجموعه اجرایی باشگاه و ... تبریک می گویم. این لیاقت را داشتم که به نمایندگی از مربیان ایرانی در جمع مربیان 17 پله صعود کنم و در رتبه 217 قرار بگیرم. خدا را شکر در کره زمین نفر 217 شدن خیلی مهم است. از دوستان خواهش می کنم به نسلی که از 2006 می آید، اعتماد نمایند، اینها می توانند به رتبه های بهتری برسند. بعضی از مربیان جوان استعدادهایی دارند که وقتی مقایسه می کنم، واقعاً از خیلی ها بهترند. خودم دوست دارم وقتی به یک جایی رسیدم، با پاسپورت ایرانی به آنجا برسم. افتخار می کنم در شرایط سخت، همسرم را مجبور کردم که پسرم را در تهران به جهان بیاورد. خیلی ها دوست داشتند بچه شان در خارج از ایران به جهان بیاید، اما طبق توافق با همسرم تصمیم گرفتیم امیر منصوریان در تهران به جهان بیاید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به اظهارات محمدحسین انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس که گفته بود نمی خواهند پرسپولیس قهرمان گردد، گفت: انصاری فرد یکی از بهترین فوتبالیست های پرسپولیس و بااخلاق بوده است، اما دو گله به عنوان برادر کوچک تر از ایشان دارم. او در فوتبال برتر به نظر کمی عصبانی بود که گفت نمی گذارند برای چهارمین بار پرسپولیس قهرمان گردد. این حرف شائبه را به وجود می آورد که پرسپولیس در سه سال گذشته چطور قهرمان شده است. این حرف خستگی را روی تن مربیان، بازیکنان و مدیران قبلی پرسپولیس گذاشت. ما دنبال نماد نشان دادن بین طرفداران نیستیم. پرسپولیس در سه سال گذشته زحمت کشید که سه قهرمانی آورد. اگر لیاقت داشت، چهارمین قهرمانی را می آورد و اگر نمی گذارند قهرمان گردد، این شائبه برای سه سال پیش پرسپولیس به وجود می آید.

منصوریان اضافه نمود: این سؤال خارج از مسئله فنی بود، اما به این دلیل پاسخ دادم که مبحث داوری فردا تحت فشار قرار می گیرد. با این نوع ادبیات داور فردا تحت فشار قرار می گیرد. بیژن حیدری یکی از بهترین داور 10 سال اخیر است. آقای دکتر حیدری، شما صدای من را می شنوی و از تو می خواهم فردا بهترین داوری عمرت را داشته باشی. چند روز پیش با نفت مسجدسلیمان بازی داشتیم. داور پشت دروازه پنالتی پرواضح علیه ما را گرفت، اما پنالتی ما در نیمه اول را نگرفت. شاید آن بازی را با پنالتی حریف می باختیم و یا شاید با پنالتی که برای ما می گرفت، سیستم بازی مان تغییر می کرد. ما با این حال در کنفرانس بعد بازی چنین حرف هایی نزدیم.

وی ادامه داد: اگر تیمی بخواهد درباره داوری گلایه کند، اول ما هستیم، چون حداقل 12 امتیاز به خاطر داوری از دست داده ایم، 12 امتیازی که ممکن بود امروز روبه روی شما ننشینم. برای من نگران نماینده است فشار میلیونی پرسپولیس روی افکار داور تأثیر نگذارد. امیدوارم داور بهترین استراحت را امشب داشته و فردا بهتر وارد زمین گردد. من روی انصاری فرد را می بوسم، اما حق تیم من است که از آن دفاع کنم. تیم من مظلوم است. به هیچ وجه نباید درباره داوری صحبت کنیم، چون مدیرعامل ما خودش داور بوده است. با این فرایند باید دنبال داوران خارجی برویم، چون هر تیمی می گوید فلان داور را نمی خواهیم. متأسفانه فضای فعلی ظلم به داور است. به غیر از ممبینی هیچ داوری حق مصاحبه ندارد تا از خودش دفاع کند. خودمان را جای داور بگذاریم و اجازه دهیم راحت قضاوت نمایند. ما چه ببازیم چه ببریم از داور تمکین خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با شرایط مصدومان تیمش توضیح داد: احسان پهوان از ناحیه همسترینگ دچار درد شده است، اما بازیکن همه فن حریف مان یعنی محمدرضا خلعتبری را داریم و خیلی به اواخر بازی امیدوارم که جریان بازی را عوض کند. ما در نیمه دوم تمام تجربیات او را می خواهیم.

منصوریان در خصوص اینکه بهتر نبود بازی در ساعت بهتری برگزار گردد، گفت: برگزاری بازی در ساعت اعلام شده کیفیت چمن و سرعت توپ را بهتر می نماید. فولادشهر اما، در ارتفاع واقع شده و سرمای بیشتر دارد. متأسفانه یک جای کار در اصفهان می لنگد، چرا که بازی سپاهان و استقلال در ساعت 15 برگزار گردید و دیدیم ورزشگاه پر نشد. اصفهانی ها باید فردا زاینده رود را راها نمایند و به ورزشگاه بیایند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4314

به "منصوریان: همه برای یک نفر و یک نفر برای همه را فردا تعریف می کنیم، پرسپولیس اگر لیاقت داشت، چهارمین قهرمانی را می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: همه برای یک نفر و یک نفر برای همه را فردا تعریف می کنیم، پرسپولیس اگر لیاقت داشت، چهارمین قهرمانی را می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید