معرفی برندگان مسابقه ملی ایده شو در صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی

به گزارش دَبی بلاگ، مسابقه ملی ایده شو در صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی با رویکرد جهش تولید، کرونا و پساکرونا با معرفی برندگان به کار خود پایان داد.

معرفی برندگان مسابقه ملی ایده شو در صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از شهرقدس، مراسم اختتامیه مسابقه ملی ایده شو در صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی با رویکرد جهش تولید، کرونا و پساکرونا که با همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت برگزار گشت با معرفی برندگان این مسابقه به کار خود سرانجام داد.

بر اساس نظر داوران در بخش بهداشتی و دارویی فاطمه سبحانی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با تولید شمع های ماساژ به عنوان نفر نخست این بخش معرفی گشت.

مریم انتشاری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با تولید نانو حامل های دارویی پروبیوتیکی به صورت واکسن خوراکی در تقویت سیستم ایمنی در برابر ویروس و باکتری و نازنین قاسمی ورکی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با تهیه پماد التیام و بهبود زخم و اسکارهای پوستی به ترتیب به عنوان نفرات دوم و سوم این مسابقه در بخش بهداشتی و دارویی معرفی گشتند.

بر اساس نظر داوران در بخش صنایع غذایی امیر اربابی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت با تولید سبزینه گندم و استفاده از آن در محصولات خوراکی، دارویی، بهداشتی و آرایشی به عنوان نفر نخست این بخش معرفی گشت.

نرجس جنتی ها از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی با تولید فیلم دولایه پلی اتیلن، کیتوزان حاوی اسانس برگ زیتون با استفاده از تکنولوژی پلاسما و زهرا لطیفی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با تولید سس و چاشنی ماهی به عنوان نفرات دوم و سوم این مسابقه در بخش صنایع غذایی معرفی گشتند.

دبیر اجرایی و علمی مسابقه ملی ایده شو در صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی با رویکرد جهش تولید، کرونا و پساکرونا در حاشیه این مراسم اظهار کرد: پس از رخداد شرایط کرونا مهلت ارسال آثار این مسابقه تمدید و رویکرد شرایط موجود به عنوان مسابقه اضافه شد. حدود 40 ایده تا پنجم خرداد 1399 دریافت و در چهار مرحله داوری شدند.

سپیده بهرامی افزود: داوری بعد از بازبینی در دو مرحله انجام شد تا اینکه بعد از طی سه مرحله، یک مرحله بازبینی توسط داوران و دو مرحله داوری مرحله چهارم داوری به عنوان مرحله نهایی با حضور هیئت داوران و اعضای مسابقه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و آثار برگزیده مشخص شدند.

وی با بیان اینکه جوایز برندگان به همراه لوح سپاس به آدرس برگزیدگان ارسال خواهد شد، افزود: علاوه بر حمایت مرکز رشد از ایده های برتر، حمایت از سایر ایده ها ازجمله پیاده سازی ایده طراحی اپلیکیشن همیار شکوفایی و تولید نان حجیم حاوی آرد شبه غله آمارانت نیز در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگاران، در مسابقه ملی ایده شو در جلسه اختتامیه به هر یک از صاحبان ایده های منتخب فرصتی برای ارائه پاورپوینت وگزارش ها لازم طرح ایده و پاسخ به پرسش های مطرح شده داده شد.

4121/4062/

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11371

به "معرفی برندگان مسابقه ملی ایده شو در صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برندگان مسابقه ملی ایده شو در صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید