فیف پرو برای حمایت از بازیکنان ناپولی وارد عمل شد

به گزارش دَبی بلاگ، اتحادیه جهانی بازیکنان حرفه ای فوتبال در قبال تصمیم مالک باشگاه ناپولی برای جریمه نقدی سنگین بازیکنان این تیم موضعگیری کرد.

فیف پرو برای حمایت از بازیکنان ناپولی وارد عمل شد

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه جهانی بازیکنان حرفه ای فوتبال (فیف پرو) اعلام کرد که به بازیکنان تیم فوتبال ناپولی برای مبارزه با سوءاستفاده و تهدید های مضاعف رؤسای باشگاه کمک خواهد کرد. این سازمان همچنین جریمه های نقدی اعمال شده برای آنها به خاطر سرپیچی از دستور رئیس باشگاه برای رفتن به یک اردوی تمرینی اجباری را هم بی پایه و اساس دانست.

اورلیو دلورنتیس مالک و رئیس باشگاه ناپولی اخیراً بازیکنان این تیم را به خاطر سرپیچی از فرمان او برای رفتن به یک اردوی تمرینی اجباری پس از بازی مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا با کسر بخشی از حقوق ماهانه مجازات کرده است که در این میان برخی از بازیکنان تا 50 درصد از حقوق شان را هم از دست داده اند.

اکنون فیف پرو وارد عمل شده و اعلام کرد که قصد دارد در کنار اتحادیه فوتبالیست های ایتالیا به بازیکنان ناپولی برای احقاق حقوق از دست رفته شان کمک کند.

این سازمان در یک بیانیه نوشته است: تصمیم باشگاه ناپولی برای توقیف حقوق بازیکنان هیچ وجاهت قانونی ندارد و با اعتراض جمعی همراه بوده است. فیفا پرو باور دارد که دستور باشگاه ناپولی برای منع کردن بازیکنان این تیم از رفتن به منازل و ملحق شدن به اعضای خانواده های شان بعد از بازی مقابل سالزبورگ ناعادلانه بوده است. دخالت در مسائل فنی در حوزه اختیارات مدیریت باشگاه نیست و ما از کارلو آنچلوتی و بازیکنان ناپولی به خاطر اتحادشان در اوقات سخت حمایت می کنیم. از این رو فیف پرو آماده همکاری با اتحادیه بازیکنان فوتبال ایتالیاست تا اطمینان حاصل کند که آنها در معرض سوء استفاده ها و تهدید های احتمالی دیگری قرار نمی گیرند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4188

به "فیف پرو برای حمایت از بازیکنان ناپولی وارد عمل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیف پرو برای حمایت از بازیکنان ناپولی وارد عمل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید