فعالیت شبانه موزه ها به زودی شروع می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران آنلاین:مدیر اداره کل موزه ها گفت: براساس کلیت تصویب شده، دو موزه در تهران به صورت آزمایشی و به عنوان پایلوت بعد از انتها ماه رمضان، دو شب در هفته را تا پاسی از شب به بازدیدکنندگان سرویس می دهند.

فعالیت شبانه موزه ها به زودی شروع می گردد

به گزارش ایسنا، محمدرضا کارگر گفت: تا کنون کلیت طرح برای فعالیت شبانه موزه ها تأیید شده است، اما نخست باید ساز و کار آن فراهم گردد، در نخستین قدم بعد از انتها ماه رمضان، دو موزه در روزهای پنج شنبه و آدینه تا 9 شب به فعالیت خود ادامه می دهند، تا به نتیجه کلی درباره این اقدام برسیم.

او با اشاره به این که سه کاخ موزه گلستان، نیاوران و سعدآباد و موزه ملی ایران، در حال حاضر آمادگی اجرایی شدن این طرح را دارند، بیان کرد: با این وجود در نخستین قدم ابتدا دو موزه، به عنوان پایلوت و برای آنالیز وضعیت در اولویت قرار می گیرند.

افزایش ورودی موزه ها در هیأت دولت

مدیر اداره کل موزه ها، همچنین از احتمال افزوایش قیمت بلیت ورودی موزه ها در آینده ای نزدیک اطلاع داد و گفت: در حال حاضر این افزایش قیمت در هیات دولت در دست آنالیز است.

کارگر همچنین درباره ساعت کار موزه ها در نیمه نخست سال 98 نیز شرح داد: موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی مانند هر سال از ساعت 9 تا 18 فعال هستند.

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 776

به "فعالیت شبانه موزه ها به زودی شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت شبانه موزه ها به زودی شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید