فرماندار نیویورک: کرونا فرایند نزولی را در ایالت آغاز کرده است

به گزارش دَبی بلاگ، فرماندار نیویورک اشاره کرد، مقامات محلی طی 24 ساعت گذشته 1300 مورد جدید ابتلا به کرونا را در این ایالت ثبت کرده اند.

فرماندار نیویورک: کرونا فرایند نزولی را در ایالت آغاز کرده است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اندرو کومو، فرماندار نیویورک در کنفرانسی خبری اشاره کرد، 507 مورد جدید مرگ و میر در میان مبتلایان کرونا نیز طی 24 ساعت گذشته ثبت شده است، تمام شاخص ها می گویند ابتلا سیر نزولی را آغاز کرده و رو به کاهش است اما هنوز وقت استراحت نشده است.

وی ابراز عقیده کرد: نیویورک اوج ابتلا را پشت سر گذاشت و اکنون در جهت دیگری از قله پایین می رویم، ادامه این فرایند مثبت به کارها و تلاش ما بستگی دارد، هر آنچه انجام می دهیم تحولی را رقم می زند.

کومو تاکید کرد، نیویورک بر کمپین تست های کرونا در سطح ایالت ظرف روزهای آینده خواهد افزود و برای اولین بار نسبتی از ساکنان مبتلا را مورد آزمایش قرار خواهیم داد.

وی شرح داد، میزان ابتلاها به طوریکه هر 10 تن به حدود 9 تن دیگر فقط انتقال می دهند ما را کند کرد و این یعنی شیوع بیماری به جای افزایش سیر نزولی را در پیش گرفته اما همچنان فاصله اندکی با اشتباه داریم و بیش از آنکه بتوانیم اقتصاد را در امنیت بگشاییم نیاز داریم میانگین بیماری را کاهش دهیم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8045

به "فرماندار نیویورک: کرونا فرایند نزولی را در ایالت آغاز کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار نیویورک: کرونا فرایند نزولی را در ایالت آغاز کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید