عملیات ضدعفونی شهر اصفهان با 100 مامور سمپاش

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: عملیات ضدعفونی با خودروهای یک هزار و 200 لیتری سمپاشی از سوی 100مامور سمپاش به صورت کوله پشتی در سطح معابر و پیاده روها، پمپ بنزین ها، پل های عابر پیاده انجام می گردد.

عملیات ضدعفونی شهر اصفهان با 100 مامور سمپاش

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه نمود: عملیات ضدعفونی توسط خودروهای یک هزار و 200 لیتری سمپاشی توسط 100مامور سمپاش بصورت کوله پشتی در سطح معابر و پیاده روها، پمپ بنزین ها، پل های عابر پیاده و دیگر اماکن عمومی انجام می گردد.

او ادامه داد: عملیات مقابله با کووید-19 در یک هزار دستگاه اتوبوس واحد اصفهان در پنج پایانه و خطوط سه گانه BRT در 80 کیلومتر با مشارکت گروه هایی متشکل از اتوبوسرانی و مدیریت شهری انجام می گیرد و توزیع اقلام بهداشتی نیز بین یک هزار راننده اتوبوس اجرا شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به فعالیت 23 هزار نفر در تاکسیرانی اصفهان اظهار کرد: توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی نماینده و آموزش رانندگان از دیگر برنامه های مرتبط با جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مدت اخیر به شمار می رود و در کنار آن به تاکسی های اینترنتی هم به وسیله پیامک و به صورت آنلاین، نکات لازم ارائه شده است.

شیشه فروش با بیان این که دیگر اماکن مانند فروشگاه ها و رستوران ها به وسیله مرکز بهداشت و اصناف هم ملزم به رعایت همه مسائل بهداشتی شده اند، بیان نمود: تمام 108 شهرداری در سطح استان اصفهان فعالیت های مرتبط با مقابله با بیماری را انجام می دهند.

او گفت: عملیات ضدعفونی در 20 ایستگاه قطار شهری چهار بار در طول روز انجام می گیرد تا احتمال انتقال ویروس به کمترین حد خود کاهش یابد.

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان افزود: به وسیله سازمان صنعت، معدن و تجارت مقرر شده که تولیدنمایندگان استان در زمینه اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی نماینده، نیازهای منطقه را برطرف نمایند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6287

به "عملیات ضدعفونی شهر اصفهان با 100 مامور سمپاش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات ضدعفونی شهر اصفهان با 100 مامور سمپاش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید