عرضه های اولیه سال جاری بازار سهام به عدد 10 رسید

به گزارش دَبی بلاگ، تعداد 300 میلیون سهم شرکت فراوری نیروی برق آبادان، چهار شنبه این هفته (یکم مردادماه) با نماد معاملاتی آبادا در بورس اوراق بهادار عرضه اولیه می گردد.

عرضه های اولیه سال جاری بازار سهام به عدد 10 رسید

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، تعداد 300 میلیون سهم شرکت فراوری نیروی برق آبادان معادل 12 درصد سهام این شرکت، چهار شنبه این هفته (یکم مردادماه) به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری بازار سرمایه، با نماد معاملاتی آبادا در بورس اوراق بهادار عرضه می گردد.

این میزان سهام در محدوده قیمتی 1470 تا 1550 تومان برای هر سهم و با سهمیه 200 سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا، متعهدین عرضه شرکت های مهندسی ری نیرو و گروه اقتصاد مفید و متعهد خرید نیز شرکت تامین سرمایه نوین به میزان 50 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می باشند.

لازم به ذکر است تعداد 250 میلیون سهم از کل سهام قابل معامله در فرآینده کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 50 میلیون سهم شرکت فراوری نیروی برق آبادان نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت ها به صندوق های سرمایه گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می پذیرد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10422

به "عرضه های اولیه سال جاری بازار سهام به عدد 10 رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه های اولیه سال جاری بازار سهام به عدد 10 رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید