شیائومی توانسته در کمتر از 6 ماه، بیش از 15 میلیون ردمی نوت 7 بفروشد

به گزارش دَبی بلاگ، تا پیش از سال جاری، ردمی نام یک سری از گوشی های میان رده شیائومی بود تا اینکه سال جاری به عنوان شرکتی مستقل و زیر مجموعه شیائومی، شروع به فعالیت کرد. این شرکت کار خود را با عرضه گوشی های مقرون به صرفه و عالی ردمی نوت 7 شروع کرد و سپس چند نسخه دیگر از این گوشی نیز عرضه شد. حالا طی اعلام شرکت شیائومی، این شرکت توانسته در کمتر از 6 ماه، بیش از 15 میلیون گوشی از خانواده ردمی نوت 7 به فروش برساند که رکورد فوق العاده ای برای یک شرکت تازه کار به حساب می آید.

شیائومی توانسته در کمتر از 6 ماه، بیش از 15 میلیون ردمی نوت 7 بفروشد

این میزان فروش شامل گوشی ردمی نوت 7، ردمی نوت 7 پرو و ردمی نوت 7 با دوربین 12 مگاپیکسلی (که فقط مخصوص بازار هند طراحی شد) می گردد. البته Redmi Note 7 با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، پس از مدت کوتاهی با نام دیگر و همان دوربین 48 مگاپیکسلی در بازار هند عرضه شد و آن را با نام Redmi Note 7S می شناسیم.

روز گذشته شرکت آنر که آن هم زیر مجموعه هواوی است نیز بیان کرد که توانسته 15 میلیون گوشی آنر 8X بفروشد و از این حیث، این گوشی توانسته لقب پرفروش ترین محصول آنر را به خود اختصاص دهد. اما نکته جالب توجه اینجاست که گوشی آنر در 9 ماه به این رکورد رسید و از همین جهت، کاری که شیائومی و ردمی توانسته در کمتر از شش ماه انجام دهند، قابل تحسین است.

گوشی های ردمی نوت 7 به واسطه طراحی خوب، پردازنده اسنپدراگن 660 و 675، باتری 4000 میلی آمپری، طراحی جذاب و دوربین 48 مگاپیکسلی، توانسته اند به محبوبیت زیادی برسند. شما درباره این گوشی ها چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1594

به "شیائومی توانسته در کمتر از 6 ماه، بیش از 15 میلیون ردمی نوت 7 بفروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی توانسته در کمتر از 6 ماه، بیش از 15 میلیون ردمی نوت 7 بفروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید