شناخت خوبی از تیم ماشین سازی داریم، لی اروین فردا در ترکیب نیست

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جرج لیکنز عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی تبریز با ماشین سازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شناخت خوبی از تیم ماشین سازی داریم، لی اروین فردا در ترکیب نیست

وی با تاکید بر اینکه فردا یک بازی سخت پیش رو داریم، افزود: یکی از حساسیت های بازی فردا این است که دربی شهر تبریز بوده و این بازی از بازی با سپاهان سخت تر است.

لیکنز با اشاره به اینکه بازی فردا برای هر دو تیم مهم است، افزود: همیشه در دربی بازیکنان می خواهند خودنمایی کنند، از مربی ماشین سازی شناخت کافی دارم و از وقتی به تیم ماشین پیوسته تأثیر بالایی روی ماشین سازی گذاشته است.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه بازی های دربی همیشه در چشم هستند، گفت: البته ما در خارج از زمین با تیم ماشین سازی دوست و رفیق هستیم. باید بدانیم هیچ موقع از بیرون هدیه نمی گیریم و برای کسب پیروزی باید تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ماشین سازی در بازی قبلی خود برابر پیکان با یک گل از تیم حریف عقب بود و یک پنالتی را از دست داد ادامه داد: ما آنالیزهای خوبی از تیم های حریف داریم و خوشحالم که توانستیم آنالیزهای خوبی انجام دهیم و نقاط ضعف و قوت تیم های حریف را دربیاوریم.

وی با بیان اینکه ماشین سازی شناخت خوبی از تیم ما دارد، افزود: آنها نقاط ضعف و قوت ما را به خوبی می شناسند ولی ما حتی بیشتر از بازی برابر سپاهان خود را آماده این بازی می کنیم.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه بازی فردا مهمترین دیدار تا قبل از عید نوروز است، گفت: دو بازی دیگر تا عید نوروز پیش رو داریم و بازی برابر ماشین سازی مهم ترین مسابقه ما قبل از سال جدید است.

وی با تاکید بر اینکه علی اسماعیلی را فردا به علت مصدومیت در اختیار نداریم، گفت: حسین علیزاده که از تیم امید به جمع ما پیوسته را می خواهیم برای بازی آماده کنیم.

لیکنز در خصوص لی اروین مهاجم تیم تراکتورسازی نیز گفت: اروین در لیست ما قرار ندارد و تلاش می کنیم از ماه بعد او را به تیم اضافه کنیم.

وی با اشاره به اینکه عملکرد تیم ماشین سازی در طول لیگ بسیار خوب بوده است، گفت: آنها در بازی قبلی خود و در خارج از خانه پیروز شدند یک امتیاز کسب کنند و ما کار سختی فردا پیش رو داریم.

وی با اشاره به اینکه رؤیای قهرمانی ما می تواند به واقعیت تبدیل شود، افزود: ما در جایگاه چهارم حضور داریم و پنج امتیاز از تیم صدر جدول عقب هستیم، همچنین گل های زیادی دریافت کردیم. باید بگویم که اینجا میزبانی تبریزی ها از من فوق العاده بوده و راضی هستم.

وی با تاکید بر اینکه دوست داریم ببریم سیستم ما است، گفت: خیلی خوشحالم ملی پوشان مان برای بازی فردا انگیزه زیادی دارند. ما با نفت مسجدسلیمان بازی داریم و با تیم فنی مان آنالیز خوبی از این تیم انجام دادیم. شاید همه بگویند همه چیز آنالیز است، اما ما سعی می کنیم که حرفه ای کار کنیم و مسائل خارج از بازی هم برای ما مهم است.

لیکنز ادامه داد: در ترابوزان ترکیه هم کار کردم و این گرما را آنجا هم دیدم، اما اینجا خیلی بیشتر است. اینجا فوتبال برای مردم مثل زندگی است. در این هفته در ورزشگاه اصلی مان تمرین کردیم و دیدم که چه ورزشگاه بزرگی داریم و امیدوارم هواداران روز بازی از ما حمایت کنند.

وی گفت: ما یک برنامه ریزی تا آخر فصل انجام دادیم، چیزهایی که در کوتاه مدت و مسائلی که می تواند حتی در سال های آینده نیازمان باشد، برای آنها برنامه ریزی کردیم. می توانیم قهرمان شویم.

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 470

به "شناخت خوبی از تیم ماشین سازی داریم، لی اروین فردا در ترکیب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت خوبی از تیم ماشین سازی داریم، لی اروین فردا در ترکیب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید