شماره 7 رئال به هازارد رسید

به گزارش دَبی بلاگ، انتها انتقال ستاره بلژیکی از چلسی به رئال قطعی شد و او از فصل بعد با پیراهن شماره 7 کهکشانی ها به میدان می رود.

شماره 7 رئال به هازارد رسید

شماره 7 رئال به هازارد رسید

ادن هازارد با قراردادی 5 ساله به ارزش 100 میلیون یورو بعلاوه 35 میلیون یورو بندهای متغیر از فصل بعد برای رئال بازی خواهد نمود تا پس از سال 2013، رئال یک بازیکن کهکشانی را به خدمت گرفته باشد.

ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی از فصل گذشته مورد توجه رئال مادرید قرار داشت و هفته گذشته فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال هم اعتراف کرد که کوشش هایی جدی برای جذب هازارد داشته ولی پیروز به نهایی کردن آن نشده است.

در یکی دو هفته گذشته و به خصوص پس از فینال لیگ اروپا که ادن هازارد رسما خبر از تمایلش برای پیوستن به رئال صحبت کرد، پیش بینی می شد که او در نهایت به رویایش یعنی بازی برای رئال برسد. سران رئال در چند روز اخیر مذاکراتی فشرده با چلسی برای جذب هازارد داشتند و بالاخره توانستند ماموریت نیمه تمام خود را به خاتمه برسانند.

هازارد فصل گذشته در همه رقابت ها 21 گل برای چلسی به ثمر رساند و نقش اول را در کسب سهمیه لیگ قهرمانان و نیز قهرمانی لیگ اروپای چلسی بر عهده داشت. طرفداران رئال یک سال پس از جدایی رونالدو بسیار امیدوارند که به یاری هازارد بتوانند به روزهای اوج برگردند و بار دیگر بر قله فوتبال اروپا بایستند.

هازارد پس از رودریگو میلیتائو و لوکا یوویچ، سومین خرید تابستانی رئال مادرید است و انتظار می رود به زودی خبر جذب فرلاند مندی از لیون هم اعلام گردد.

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1261

به "شماره 7 رئال به هازارد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره 7 رئال به هازارد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید