سنسور و مجموعه های الکترونیکی خودرو فراوری می شوند

به گزارش دَبی بلاگ، یک شرکت دانش بنیان با یک شرکت تولیدی برای ساخت سنسور و مجموعه های الکترونیکی خودرو قراردادی منعقد کرد.

سنسور و مجموعه های الکترونیکی خودرو فراوری می شوند

یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل که در زمینه فراوری مجموعه های الکترونیکی خودرو فعالیت می نماید، در حاشیه رویداد فناورانه صنایع شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت خودرو، تفاهم نامه فراوری سنسورهای موتور خودرو را با شرکتی منعقد کرد که این تفاهم نامه منجر به عقد قرارداد و فراهم کننده همکاری های بیشتر برای این شرکت دانش بنیان با صنایع دیگر شده است.

بهزاد کهنی، مدیر عامل شرکت فراوری کننده سنسور های خودرو گفت: این سنسورها گزارش دهنده و فرستنده جهت شمارش دور موتور خودرو هستند. این محصول مشابه محصول خارجی بوده و حدود 70 درصد نسبت به نمونه اروپایی خود مقرون به صرفه تر و با کیفیت تر است.

وی در خصوص صادرات محصول هم گفت: ما با روسیه برای فراوری 6 سنسور موتور خودرو قراردادی منعقد کردیم اما به علت تحریم ها، کار متوقف شد که امیدواریم با ایجاد تحولات بتوانیم همکاری را ادامه دهیم.

کهنی اضافه نمود: ما از صندوق نوآوری درخواست تسهیلات سرمایه ثابت برای خرید ماشین آلات، توسعه خرید آن و ساخت رله های الکترومغناطیس کردیم که صندوق ما را برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش به بانک ها معرفی کرد.

وی در انتها ایجاد و راه اندازی خط مونتاژ انواع بردهایSMD ،THT ، خطوط فراوری قطعات پلیمری و تزریق پلاستیک، خطوط فراوری انواع قطعات فلزی و پرسی، خطوط آبکاری قلع و نیکل و خطوط مختلف مونتاژ انواع قطعات و چراغ های روشنایی را از افتخارات این شرکت دانست.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20528

به "سنسور و مجموعه های الکترونیکی خودرو فراوری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنسور و مجموعه های الکترونیکی خودرو فراوری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید