سامسونگ گلکسی M51 گواهی بلوتوث دریافت کرد؛ رونمایی تا دو ماه دیگر

به گزارش دَبی بلاگ، اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ میخواهد قدرتمندترین گوشی سری M خود را با نام گلکسی M51 راهی بازار کند؛ محصولی که اخیرا گواهی بلوتوث دریافت کرد و بنابراین به زودی نیز عرضه می گردد.

سامسونگ گلکسی M51 گواهی بلوتوث دریافت کرد؛ رونمایی تا دو ماه دیگر

سری M سامسونگ، محصولات میان رده این شرکت را تشکیل می دهند و کیفیت بسیار خوبی نیز دارند. سامسونگ این سری را در کنار سری A خود به فروش می رساند که در حال حاضر، گلکسی A71 به عنوان قدرتمندترین آن ایفای نقش می نماید. به همین دلیل شرکت کره ای در کوشش است یک میان رده قدرتمند در سری M نیز داشته باشد که از نظر سخت افزاری مشابه A71 بوده و گلکسی M51 نام دارد.

روز آدینه وب سایت BSIG (مخفف عبارت Bluetooth Special Interest Group) خاطرنشان کرد گلکسی M51 توانسته گواهی بلوتوث نسخه 5 را دریافت کند. در همان گواهی نامه بود که متوجه شدیم این گوشی با شماره مدل SM-M515F به فروش خواهد رسید. البته این که چه زمانی این اتفاق رخ می دهد معین نیست اما شایعات حاکی از آن بود که رونمایی این گوشی در ماه سپتامبر خواهد بود. همچنین معمولا دو ماه بعد از دریافت گواهی بلوتوث، محصول مورد انتظار معرفی می گردد که خب می توان بر همین اساس، سپتامبر را ماه رونمایی از این محصول دانست. (اواخر شهریور ماه-اوایل مهر ماه)

در رابطه با گلکسی M51، خبرهای زیادی شنیدیم که از جمله مهم ترین و جالب ترین آن، استفاده از پنل OLED شرکت China Star برای نمایشگر آن است. با این اوصاف، M51 را باید اولین گوشی سامسونگ بدانیم که از پنل AMOLED شرکت شخص ثالث بهره می برد. همچنین پردازنده اسنپدراگون 730 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، بخش سخت افزاری این محصول را تشکیل می دهند که درست مشابه گلکسی A71 است.

  • گلکسی A51 و A71 قابلیت های نرم افزاری دوربین گلکسی اس 20 را دریافت می نمایند

در بخش عکاسی و فیلم برداری، ظاهرا یک سنسور 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی ایفای نقش می نماید. در رابطه با سه دوربین دیگر اطلاع خاصی نداریم اما اگر سامسونگ بخواهد همان سنسورهای بکار رفته در A71 را در این گوشی استفاده کند، بنابراین یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی سنجش عمق نیز خواهیم داشت. دوربین سلفی احتمالا 32 مگاپیکسلی است و در حفره ای در قسمت فوقانی نمایشگر تعبیه خواهد شد.

  • گلکسی M41 به باتری 6800 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد

در حال حاضر از سری M، گلکسی M31 با 6000 میلی آمپر ساعت، عظیم ترین باتری را در اختیار دارد و اینطور که به نظر می رسد ظاهرا این محصول قرار است از باتری عظیم تری با ظرفیت 6800 میلی آمپر ساعت استفاده کند که پیش تر شنیده بودیم در گلکسی M41 بکار گرفته خواهد شد. محصولی که ظاهرا پروژه طراحی و عرضه آن کنسل شده.

باتری 6800 میلی آمپر ساعتی تا به امروز روی هیچ یک از گوشی های سامسونگ مورد استفاده قرار نگرفته اما بکارگیری آن در یک میان رده می تواند جزئی از برنامه های غول کره ای برای ارزیابی عملکرد و دریافت بازخورد از کاربران باشد تا بدین ترتیب در پرچم داران آینده خود از باتری هایی با چنین ظرفیت استفاده کند.

سامسونگ با طراحی میان رده های سری A و M و تجهیز آن ها به قابلیت های منحصر به فرد میخواهد در بازار هندوستان، جایی که شیائومی با گوشی های فوق العاده با کیفیت و ارزان قیمت خود می درخشد، با این شرکت چینی مقابله کند. در حال حاضر هندوستان دومین بازار عظیم جهان بعد از چین به حساب می آید و پیروزیت در آن می تواند برای هر شرکتی حیاتی باشد. (البته این گوشی در بازارهای دیگر هم در دسترس قرار می گیرد).

با این اوصاف قیمت محصولات این شرکت همچنان بالاتر از آن چیزی است که چینی ها برای محصولات خود در نظر می گیرند. شرکت های چینی در طول یکی دو سال اخیر گوشی های خوب و ارزان قیمت زیادی را معرفی کردند و همین مسئله موجب شد در بازارهای مختلف محبوبیت بیشتری کسب نمایند. برای مثال در همین هندوستان، سامسونگ بعد از شیائومی و ویوو با فروش تنها 2.9 میلیون دستگاه، از آوریل تا ژوئن، در مقام سوم نهاده شد؛ این در حالی است که در بازه زمانی مشابه در سال قبل، این میزان 7.3 میلیون بود.

با این حال سامسونگ امیدوار است با معرفی میان رده های متعدد، بتواند این بخش از بازار را در اختیار خود بگیرد اما با این سیاست قیمتی که در پیش گرفته، معین نیست آیا می تواند در دراز مدت پیروز گردد یا خیر. نظر شما عزیزان در این رابطه چیست؟ آیا از محصولات سامسونگ، کیفیت و قیمت آن ها رضایت دارید؟

  • سامسونگ برای نهمین سال متوالی محبوب ترین برند آسیا شد

منبع: PhoneArena

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10467

به "سامسونگ گلکسی M51 گواهی بلوتوث دریافت کرد؛ رونمایی تا دو ماه دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی M51 گواهی بلوتوث دریافت کرد؛ رونمایی تا دو ماه دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید