رویداد نوآوری کسب و کار های نوآفرین علوم انسانی با حضور 20 تیم برگزار شد

به گزارش دَبی بلاگ، مرکز نوآوری مدیریت و سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور رویداد نوآوری کسب و کار های نوآفرین علوم انسانی، اجتماعی و مدیریتی را با حضور 20 تیم برگزار کرد.

رویداد نوآوری کسب و کار های نوآفرین علوم انسانی با حضور 20 تیم برگزار شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، رویداد نوآوری کسب و کار های نوآفرین علوم انسانی، اجتماعی و مدیریتی با هدف انتخاب 5 تیم برگزیده جهت همکاری با مرکز نوآوری با سخنرانی رضا نقی زاده، رییس مرکز نوآوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور شروع به کار کرد.

نقی زاده به معرفی اهداف مرکز نوآوری پرداخت و شرکت کنندگان در روز نخست فعالیت خود را با توجه به اهداف مرکز برای داوران شرح دادند. در پایان روز نخست بنا بر نظر داوران 8 تیم منتخب معرفی شدند تا خود را جهت شرکت در روز دوم این رویداد آماده کنند. رضا نقی زاده، ناصر علی عظیمی اکرم قدیمی، ناصر باقری مقدم و کیارش فرتاش داوران روز نخست این رویداد بودند.

در روز دوم این رویداد وحید احمدی، مشاور وزیر و رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با اشاره به اینکه مرکز نوآوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به عنوان شبکه هماهنگی بین مراکز نوآوری عمل خواهد کرد گفت: علوم انسانی پایه اصلی بسیاری از علوم را شکل می دهد و در کشور های پیشرفته از علوم انسانی بهره برداری خوبی اجرا شده است. .

وی با تاکید بر اهمیت پرداختن به حوزه علوم انسانی گفت: چالش های اجتماعی در ایران در حال فراگیر شدن است و پرداختن به آن نیازمند کار های علمی و نوآوری برآمده از علوم انسانی، اجتماعی و سیاستگذاری است.

احمدی ضمن تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر با جامعه با تگاه جامعه محوری و کارآفرینی در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در حوزه علوم انسانی گفت: حل مسائل کلان جامعه با فرهنگ سازی و تعامل بیشتر و ایجاد بستر مناسب و توجه به فناوری های نوین و نوآوری قابل حل است.

در ادامه نشست روز دوم 8 تیم منتخب فعالیت های خود را شرح دادند و داوران آن ها را به چالش کشیدند. در نهایت 5 تیم به عنوان برگزیدگان رویداد در مرکز نوآوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور انتخاب شدند. وحید احمدی، خسرو پیری، مهدی گودرزی، اکرم قدیمی، رضا نقی زاده و کیارش فرتاش گروه داوران روز دوم این رویداد بودند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5361

به "رویداد نوآوری کسب و کار های نوآفرین علوم انسانی با حضور 20 تیم برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد نوآوری کسب و کار های نوآفرین علوم انسانی با حضور 20 تیم برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید