رقیب اوبر در بازارهای جنوب شرق آسیا می تازد ، گو، جک به 4 کشور نو خدمات می دهد ، سرمایه گذاری گوگل جواب داد

به گزارش دَبی بلاگ، شرکت اندونزیایی گو-جک که به نوعی رقیب اوبر محسوب می گردد، میخواهد سلطه خود را در بازارهای جنوب شرقی آسیا توسعه دهد.

رقیب اوبر در بازارهای جنوب شرق آسیا می تازد ، گو، جک به 4 کشور نو خدمات می دهد ، سرمایه گذاری گوگل جواب داد

به گزاش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، سلطه بعضی شرکت های خصوصی در بازارهای جنوب شرقی آسیا تا حدی است که حتی شخصی مثل دارا خسروشاهی نیز از مجادله در این بازارها خسته شده است. اما به نظر می رسد خالی کردن بازار رقبا برای شرکت گو-جک کار دشواری نیست.

این شرکت میخواهد به زودی خدمات خود را در حوزه الو پیک وارد تایلند کند. آندره سوئلیستیو، مدیرعامل این شرکت اعلام نموده که تایلند، سنگاپور و فیلیپین و ویتنام بازارهای هدف تازه شرکت مذکور هستند.

وی گفت: تایلند بازاری سریع و پردرامد خواهد بود و تیم ما از مدت ها پیش برای فتح این بازار کوشش نموده است. سنگاپور و فیلیپین نیز هماهنگی هایی مناسب با بازارهای محلی ما دارند و در دست آنالیز هستند.

پیشتر از این در ماه مه، گو-جک گفت که در عرض چند ماه آینده 500 میلیون دلار برای تسخیر چهار بازار تازه سرمایه گذاری خواهد نمود. این شرکت گفت که پشتیبانی فنی و تخصص را برای تیم های محلی فراهم می نماید .

هم اکنون گوجک برنامه سفارش به وسیله تلفن همراه را در ویتنام راه اندازی نموده است. در این برنامه کاربران می توانند سوار دو چرخه های کرایه ای شوند و یا ز خدمات الوپیک استفاده نمایند. این شرکت گفت که در آینده برنامه هایی برای تحویل غذا و خدمات پرداخت دیجیتال خواهد داشت.

مدیرعامل گوجک تاکید نمود عوامل و انگیزه هایی مثل تشابه فرهنگی مقدار نفوذ رسانه های اجتماعی و مواردی مشابه باعث شده این شرکت بازارهای کشورهای همسایه را هدف بگیرد. این شرکت طی 7 سال توانسته به مقدار 4 استارتاپ یونیکورن در اندونزی ارزش آفرینی کند. گوجک غیر از سرویس تاکسی آنلاین، سرویس پیک موتوری، حمل بار و سرویس پرداخت را نیز دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 28515

به "رقیب اوبر در بازارهای جنوب شرق آسیا می تازد ، گو، جک به 4 کشور نو خدمات می دهد ، سرمایه گذاری گوگل جواب داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب اوبر در بازارهای جنوب شرق آسیا می تازد ، گو، جک به 4 کشور نو خدمات می دهد ، سرمایه گذاری گوگل جواب داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید