رایولا: پوگبا با بازگشت به یوونتوس مخالفت نیست، دوناروما نباید با میلان تمدید می کرد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیربرنامه های هافبک منچستریونایتد احتمال بازگشت او به تورین را قوت بخشید و ماندن دروازه بان ایتالیایی میلان در این تیم را اشتباه دانست.

رایولا: پوگبا با بازگشت به یوونتوس مخالفت نیست، دوناروما نباید با میلان تمدید می کرد

به گزارش خبرنگاران، مینو رایولا می گوید اگر فرصت بازگشت به یوونتوس برای پل پوگبا فراهم گردد او مسئله ای برای دوباره ملحق شدن به بانوی پیر نخواهد داشت.

مدیربرنامه های هلندی هافبک 26 ساله منچستریونایتد که تا انتها فصل آینده با این تیم قرارداد دارد، درباره شایعات حاکی از احتمالی بازگشت او به تورین در انتها فصل جاری گفت: مانند زلاتا ابراهیموویچ، برای پل پوگبا هم ایتالیا خانه دوم است، پس او مسئله ای برای بازگشت به یوونتوس ندارد، اما باید دید که بعد از یورو 2020 چه اتفاقی می افتد. پل می خواهد در اوج بماند، اما نمی خواهد از منچستریونایتد در شرایطی که دچار بحران شده است، فرار کند.

پوگبا در ابتدای فصل مشتری پروپا قرصی مانند رئال مادرید داشت و خودش هم نسبت به این جابه جایی راغب بود، اما قیمت 150 میلیون پوندی که منچستری ها برایش معین کردند، مانع انتقال او به پایتخت اسپانیا شد.

رایولا اضافه کرد: در فوتبال همیشه چنین داستان های تکراری وجود دارد، اما من با شناخت خوبی که از خصوصیات فوتبالی و شخصی پوگبا دارم، می گویم او کسی است که همیشه پتانسیل پیشرفت دارد. او همیشه تماشاگران را غافلگیر می نماید، چون قدرت روانی اش بسیار بالاست. من با پاول ندود (نایب رئیس یوونتوس) درباره پوگبا صحبت می کنم، اما نه فقط درباره پوگبا بلکه درباره بسیاری از بازیکنان. شغل ما این است که نماینده بازیکنان باشیم، آنها را مطلع کنیم، ببینیم، رؤیاهای شان را محقق کنیم و به آنها ایده بدهیم. در بازار نقل وانتقالات هیچ چیزی غیرممکن نیست، چون اگر غیرممکن بود چیزی درباره اش گفته نمی گردد. یوونتوس، پاری سن ژرمن، رئال مادرید و بارسلونا همیشه نشان داده اند که هیچ چیزی غیرممکن نیست. با این حال هنوز برای صحبت کردن درباره چنین مسائلی خیلی زود است. هنوز تا انتها یورو زمان زیادی باقی مانده است. بگذارید اول فصل و یورو تمام گردد.

رایولا در ادامه تصمیم جان لوئیجی دوناروما، دروازه بان تیم فوتبال میلان برای تمدید قراردادش با این باشگاه در سال 2017 را اشتباه دانست و اعلام نمود که ماندن زلاتان در روسونری هم به تصمیمی که او در انتها فصل بگیرد بستگی دارد.

او ادامه داد: دوناروما نباید تمدید می کرد، چون در آن زمان این کار به نفعش نبود. او تصمیمی احساسی گرفت. البته من نمی گویم که تمام تصمیمات احساسی اشتباه هستند. دوناروما هم تصمیمی را گرفت که خوشحالش می کرد و به چیزی که می خواست رسید. میلان پروژه ای نصف و نیمه دارد. ابراهیموویچ هم در انتها فصل تصمیم خواهد گرفت که چه کار کند. من به او چه توصیه ای می کنم؟ به او می گویم اگر می خواهد همچنان تفریح کند به بازی کردن ادامه دهد و اگر دیگر به دنبال تفریح نیست دست از بازی کردن بکشد. الان که به نظر می رسد که او دارد لذت می برد و این از روحیه ای که دارد، معین است. او دارد به هم تیمی هایش یاری می نماید و ذهنیت متفاوتی به آنها داده است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5492

به "رایولا: پوگبا با بازگشت به یوونتوس مخالفت نیست، دوناروما نباید با میلان تمدید می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایولا: پوگبا با بازگشت به یوونتوس مخالفت نیست، دوناروما نباید با میلان تمدید می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید