خوردبین: منشا و طارمی هیچ اختلافی با هم ندارند، توان عبور از الاهلی را داریم

به گزارش دَبی بلاگ، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم می تواند از سد الاهلی عبور و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

خوردبین: منشا و طارمی هیچ اختلافی با هم ندارند، توان عبور از الاهلی را داریم

محمود خوردبین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تساوی پرسپولیس برابر سیاه جامگان گفت: ما در این بازی کاملاً مستحق برد بودیم، اما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و از طرفی داور هم با اشتباهات فاحش خود، نقش مهمی در از دست دادن دو امتیاز ما داشت. ما باید برنده می شدیم، اما متأسفانه در زمین خودمان مساوی کردیم.

وی درباره آخرین شرایط پرسپولیس در آستانه بازی برابر الاهلی عربستان توضیح داد: شرایط ما خوب است و خودمان را برای بازی با الاهلی آماده نموده ایم. کاش این امکان وجود داشت که پرسپولیس از شرایط میزبانی استفاده کند و مقابل طرفداران خودمان بازی کنیم، اما متأسفانه این امکان وجود ندارد، با این حال باید بگویم که تیم ما پتانسیل عبور از الاهلی را دارد و می توانیم بعد از دو بازی به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به شایعات اخیر در خصوص رابطه مهدی طارمی و گادوین منشا گفت: آنها هیچ اختلافی با هم ندارند و همه بازیکنان برای موفقیت تیم کوشش می نمایند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5579

به "خوردبین: منشا و طارمی هیچ اختلافی با هم ندارند، توان عبور از الاهلی را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوردبین: منشا و طارمی هیچ اختلافی با هم ندارند، توان عبور از الاهلی را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید