خبرگزاری خبرنگاران، بی حاشیه ترین و تخصصی ترین خبرگزاری است

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با تاکید بر اینکه، خبرگزاری خبرنگاران، بی حاشیه ترین و تخصصی ترین خبرگزاری است، گفت: خبرگزاری خبرنگاران، هم از لحاظ سرعت و از لحاظ صحت اخبار صندلی خوبی را میان رسانه ها به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری خبرنگاران، بی حاشیه ترین و تخصصی ترین خبرگزاری است

به گزارش خبرنگاران، سعید حاجی زاده در سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران(خبرنگاران)، با تاکید بر اینکه بعضی از رسانه ها صحت در خبر را فدای سرعت در خبر میکنند، ادامه داد: خبرگزاری خبرنگاران تمامی اشل های یک خبرگزاری حرفه ای را داشته و این موضوع خارج از تعاریف و تمجیدها، یک واقعیت است.

وی در بیان رمز پیروزیت خبرگزاری خبرنگاران، ادامه داد: رمز پیروزیت خبرنگاران در دانشجو بودن عوامل آن است، چراکه قشر دانشجو مطالبه گر و حقیقت جو بوده و دارای روحیه ای حقیقت جو هستند.

وی با اشاره به نقش خبرگزاری خبرنگاران و همچنین قشر دانشجو، در حل مسائل و مسائل جامعه، اضافه نمود: پتانسیل های موجود در خبرگزاری خبرنگاران می تواند در راستای حل مسائل و معضلات فرهنگی جامعه نیز به کار گرفته گردد؛ چرا که بسیاری از مسائل شهری، منشا فرهنگی دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز تاکید نمود: این کمیسیون در جهت همکاری با تشکل های علمی و فرهنگی در دانشگاه ها اعلام آمادگی می نماید.

سعید حاجی زاده 16آذر را فرصتی برای بازخوانی رسالت دانشجویان در جامعه دانست و گفت: بی شک کوشش برای اصلاح و بهبود وضع جامعه از مسئولیت های خطیر دانشجویان به شمار می رود.

وی تشریح کرد: دانشجو شدن صرفا کسب دانش و تخصص در رشته ای خاص نیست بلکه برخورداری از نگرشی از جنس فرهنگ است به عبارت دیگر فرق دانشجو با غیر دانشجو فقط گذراندن چند واحد درسی نیست بلکه این تفاوت اساسا تفاوت فرهنگی است.

حاجی زاده اضافه نمود: دانشجو رکن اساسی ارتقاء فرهنگی در زمینه های مختلف است بر همین اساس دانشجویان با ارتباط چهره به چهره در محیط دوستان، محله، مسجد، خانواده و ... بهترین نیروهای عرصه فرهنگ سازی هستند.

وی تاکید نمود: شهر و جامعه ما برای حل بسیاری از مسائل در حوزه حقوق و تکالیف شهروندی نیازمند فرهنگسازی است که در این زمینه مدیریت شهری باید حساب ویژه ای روی دانشجویان باز کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به بعضی اقدامات این کمیسیون در ارتباط با دانشگاه ها گفت: در حال حاضر با مرکز رشد دانشگاه تبریز طرح مشترکی را در زمینه راهکارهای ارتقاء حقوق شهروندی اجرا می کنیم و پیگیریم با جهاد دانشگاهی نیز وارد همکاری شویم.

وی انتخاب تبریز به پایتختی گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 اشاره نمود و گفت: دانشجویان و دانشگاهیان که عموما جوانانی خوش فکر هستند می توانند در این زمینه طرح ها و ایده هایی نو داشته باشند و ما در کمیسیون دست این عزیزان را به گرمی می فشاریم و از ایده هایشان حمایت می کنیم.

وی ضمن گرامی داشت ارواح طیبه شهدای دانشجو از سه شهید 16 آذر تا شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای دانشگاه تبریز و شهدای بمباران دانشکده فنی در 27 دی سال 65، سالروز تاسیس خبرگزاری خبرنگاران را نیز تبریک گفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران(خبرنگاران)، اعلام کرد: امید است که خبرگزاری خبرنگاران به عنوان خبرگزاری بزرگ متکی به ظرفیت عظیم دانشجویی و دانشگاهی، در عمل به رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خود بیش از پیش پیروز باشد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5789

به "خبرگزاری خبرنگاران، بی حاشیه ترین و تخصصی ترین خبرگزاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری خبرنگاران، بی حاشیه ترین و تخصصی ترین خبرگزاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید