خبرنگاران پژوهشگران جیرفتی 15 ایده محصول محور ارائه کردند

به گزارش دَبی بلاگ، جیرفت - خبرنگاران - مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از ارائه 15 ایده محصول محور توسط واحدهای فناور این دانشگاه اطلاع داد.

خبرنگاران پژوهشگران جیرفتی 15 ایده محصول محور ارائه کردند

غلامعلی حقیقت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران از افزایش یک واحد به واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اطلاع داد و تعداد واحدهای فناور این دانشگاه را 10 مورد مطرح نمود.

وی گفت: پیش از این، تعداد واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 9 واحد بود که یک واحد دیگر به آن ها اضافه شد.

حقیقت اضافه نمود: با حمایت های مرکز توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت چهار واحد فناور در مرحله نهایی ثبت اختراع و سه واحد در حال تکمیل مراحل دانش بنیان شدن و آماده سرمایه گذاری هستند.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از سرمایه گذران برای سرمایه گذاری در حوزه ایده های محصول محور سلامت دعوت کرد.

وی برنامه ریزی، سیاست گذاری و نظارت بر فعالیت های فناورانه اعضای هیأت علمی، مراکز تحقیقاتی، دانشکده ها، مراکز رشد فناوری و شرکت های دانش بنیان را ازجمله وظایف شورای فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برشمرد و از حمایت های مالی واحدهای فناور اطلاع داد.

حقیقت گفت: شرکت های دانش بنیان یا دارای فناوری، در کارآفرینی و توسعه فناوری و به تبع آن ارزش اضافه نموده و رونق مالی نقش بسیار موثری دارند لذا یکی از زیرساخت های مهم برای کاهش خطرپذیری این شرکت ها به ویژه در شروع فعالیت، مراکز رشد هستند.

او توضیح داد: مرکز رشد سلامت با ارائه خدمات حمایتی به دنبال ایجاد و توسعه کسب و کارهای جدید توسط کارآفرینانی است که در قالب واحدهای نوپا در زمینه های مختلف فعالیت می نمایند و اهداف مالی مبتنی بر دانش و فن دارند.

جزئیات مربوط به ایده های ارائه شده در گفت و گوی اختصاصی با پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت متعاقبا منتشر می گردد.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مستقل از مرکز استان کرمان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9966

به "خبرنگاران پژوهشگران جیرفتی 15 ایده محصول محور ارائه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پژوهشگران جیرفتی 15 ایده محصول محور ارائه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید