خبرنگاران محدودیت های کرونایی در آبادان سختگیرانه تر شد

به گزارش دَبی بلاگ، آبادان - خبرنگاران - معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: به منظور قطع زنجیره کرونا در آبادان محدودیت ها در این شهرستان سختگیرانه تر شد.

خبرنگاران محدودیت های کرونایی در آبادان سختگیرانه تر شد

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی فرمانداری آبادان سیدزین العابدین موسوی سه شنبه گفت: مصمم به قطع زنجیره کرونا در آبادان هستیم و به همین منظور جاده ماهشهر به آبادان مسدود می گردد.

وی اضافه کرد: این محور از فردا چهارشنبه مسدود می گردد و ورود فقط برای آبادانی های مقیم از کمربندی شادگان به آبادان پس از کنترل های جدی امکان پذیر خواهد بود ضمن اینکه شهر آبادان از روز آدینه قرنطینه خواهد شد.

موسوی تصربح کرد: از این پس ورودی آبادان از سمت دارخوین تا قبل از قرنطینه به شدت کنترل می گردد، همچنین از روز آدینه هشتم فروردین به مدت یک هفته آبادان قرنطینه می گردد و هیچ خودروی آبادانی اجازه خروج و ورود به آبادان را ندارد.

وی گفت: همچنین مقرر است از روز چهارشنبه خروجی های آبادان به سمت خرمشهر از سوی دانشگاه علوم پزشکی پایش و با حضور نیروی انتظامی کنترل های ویژه انجام گردد.

فرماندار آبادان اضافه کرد: آخرین تذکرها به دست فروش های حدفاصل میدان الفی تا میدان دانشگاه علوم دریایی خرمشهر داده شد تا فعالیت خود را متوقف سازند و در صورت عدم تمکین با آنها برخورد قضایی خواهد شد.

موسوی در مورد ادامه فعالیت اصناف در آبادان توضیح داد: به غیر از نانوایی ها، داروخانه ها، میوه فروشی های مسقف، بنکداران ارزاق عمومی، قصابی ها و مرغ فروشی های مسقف سایر کسبه و بازار تحت هرعنوانی تعطیل و فعالیت آنها در هر نوع و صنفی تخلف است و دستگاه قضایی مصمم به برخورد قانونی با آنها است.

فرماندار ویژه آبادان در مورد پرواز ایرلاین ها به فرودگاه این شهرستان نیز گفت:اگر مسافران رفت و آمد غیر ضروریشان را به آبادان لغو ننمایند، حتما در مکانی به مدت حداقل 10 روز قرنطینه می شوند، ضمن اینکه در طول قرنطینه اجازه ورود کلا ندارند.

وی در مورد قطع زنجیره کرونا گفت:قطع زنجیره کرونا در آبادان امیدوار نماینده است به شرطی که مردم شهرستان آبادان تصمیمات سختگیرانه را اجرا نمایند.کلید اصلی قطع زنجیره کرونا،فاصله دریافت از همدیگر،دست ندادن،قرنطینه خانگی،پاسخ بی تعارف به میهمانان،زیر سئوال بردن همسایگان و بستگانی که میهمان می پذیرند و عدم خروج از آبادان و رعایت جدی بهداشت فردی می باشد.

رییس شورای تامین شهرستان آبادان ادامه داد :از این پس مصمم هستیم مانع خروج افراد از آبادان شویم و این سختگیری شامل افراد غیر آبادانی نیز می گردد.

وی از اتخاذ تدابیر منع تردد برای بعضی مناطقی آبادان اطلاع داد و اضافه کرد:به همین دلیل در حال جمع آوری آمار مبتلایان در مناطق آبادان هستیم.

فرماندار آبادان از نیروی انتظامی و دادستان خواست با کسانی که اقدام به برگزاری مجالس با هر قیدی می نمایند برخورد نمایند همچنین اداره های برق و آبفا مجازاند برق اینگونه مجالس را فورا و بدون قید قطع نمایند.

وی همچنین از عشایر منطقه خواست تا مهار کرونا و عبور از بحران فعلی به اینگونه مجالس پایان دهند.

فرماندار ویژه آبادان گفت:اجازه نمی دهیم کوشش شبانه روزی دانشکده علوم پزشکی،سپاه ، نیروی انتظامی و همه مردمی که با حساسیت همکاری می نمایند از سوی بعضی افراد به هدر رود و این افراد جامعه را گرفتار سازند.

تا به امروز 38 بیمار در آبادان، 42 بیمار در خرمشهر و 17 بیمار مبتلا به کرونا در شادگان شناسایی شده اند که 9 نفر از آنها فوت نموده اند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6952

به "خبرنگاران محدودیت های کرونایی در آبادان سختگیرانه تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت های کرونایی در آبادان سختگیرانه تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید