خبرنگاران اقشار آسیب پذیر لرستان مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش دَبی بلاگ، خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: با استفاده از ظرفیت های استان اقشار آسیب پذیر و افرادی را که در بحران کرونا دچار ضرر و زیان شده اند حمایت می کنیم.

خبرنگاران اقشار آسیب پذیر لرستان مورد حمایت قرار می گیرند

سید موسی خادمی شامگاه پنجشنبه در نشست طرح ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا گفت: پیگیری کمک های خیرین به مردم در اولویت قرار گرفته است همچنین کمک های دولت به مردم برای جبران خسارت های ناشی از کرونا و تعطیلی فعالیت های مالی و یا کمک های دولت به دانشگاه علوم پزشکی برای درمان در دستور کار است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی هم باید از ظرفیت خیرین استفاده کند و هم از کمک های دولتی برخوردار گردد که در این راستا طی مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبلغ 12 هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا تخصیص یافته است.

وی با اشاره به تصویب 100 هزار میلیارد تومان اعتبار برای کمک به مردم توسط دولت گفت: دولت به اقشار خاص که شغل خاصی نداشته و از کرونا آسیب دیده اند 200 تا 600 هزار تومان پرداخت خواهد نمود.

استاندار لرستان با اشاره به تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین ماه گفت: با توجه به شرایط موجود نمی توانیم کرونا را به زودی متوقف کنیم و از طرفی تعطیلی کشور هم به مدت طولانی امکان پذیر نخواهد بود.

وی اظهار کرد: با استفاده از همه ظرفیت ها می توان از کار پراکنده جلوگیری کرد و با شناسایی و توجیه افراد خیّر کمک رسانی را بهتر انجام داد .

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت کمیته ساماندهی مشارکت های مردمی گفت: این کمیته در آینده یکی از مهمترین کمیته های ستاد مقابله با کرونا خواهد بود و امیدواریم با کمک و همکاری و استفاده از ظرفیت های استان بتوانیم اقشار آسیب پذیر و افرادی را که در این جریان دچار ضرر و زیان شده اند کمک کنیم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7267

به "خبرنگاران اقشار آسیب پذیر لرستان مورد حمایت قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اقشار آسیب پذیر لرستان مورد حمایت قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید