حسینی: بازیکنان استقلال مظلوم واقع شدند، کوشش بازیکنان به تنهایی به جایی نمی رسد

به گزارش دَبی بلاگ، دروازه بان استقلال گفت: همه باید دست به دست هم دهند و یاری نمایند تا استقلال نتیجه بگیرد، زیرا کوشش بازیکنان به تنهایی به جایی نمی رسد.

حسینی: بازیکنان استقلال مظلوم واقع شدند، کوشش بازیکنان به تنهایی به جایی نمی رسد

به گزارش ، سید حسین حسینی دروازه بان استقلال در رابطه با بازی برابر الریان گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم 2 بازی را ببریم و به مرحله گروهی صعود کنیم. واقعا شرایط سختی داشتیم و تا 3 روز پیش از بازی با الکویت، نمی دانستیم که این بازی برگزار می گردد یا خیر. در تهران هم زمین تمرین نداشتیم و شرایط خیلی سختی بود، اما خداراشکر توانستیم این 2 بازی را ببریم. اکنون باید با قدرت برای بازی های مرحله گروهی آماده شویم.

حسینی در ادامه گفت: به اعتقاد من بازیکنان استقلال مظلوم واقع شدند و شایسته احترام و امکانات بیشتری هستند. همه دیدند که ما چطور سفر کردیم و از امارات به تهران رفتیم و از تهران به دوحه. خیلی اذیت شدیم و باید امکانات بیشتری داشته باشیم. باید از هم اکنون برای مرحله گروهی آماده شویم و این طور نباشد که با یک بارندگی، زمینی برای تمرین نداشته باشیم، یا برای سفر های خارجی بلیت پروازمان جور نگردد.

دروازه بان استقلال اضافه نمود: ما یک تیم هستیم و همه باید دست به دست هم دهند و یاری نمایند تا استقلال نتیجه بگیرد. کوشش بازیکنان به تنهایی به جایی نمی رسد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5285

به "حسینی: بازیکنان استقلال مظلوم واقع شدند، کوشش بازیکنان به تنهایی به جایی نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: بازیکنان استقلال مظلوم واقع شدند، کوشش بازیکنان به تنهایی به جایی نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید