جاذبه های استان هرمزگان را در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ببینید

به گزارش دَبی بلاگ، علاقه مندان به سفر به استتن هرمزگان، می توانند جاذبه های گردشگری این استان را در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از نزدیک ببینند.

جاذبه های استان هرمزگان را در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ببینید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، فائقه اتابک معاون گردشگری هرمزگان گفت:استان هرمزگان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور قدرتمند حاضر شده است.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان یکی از مقاصد گردشگری دریایی به شمار می آید، اضافه کرد: بر آن شدیم غرفه اداره کل میراث فرهنگی به صورت نمادی از گردشگری دریایی یعنی لنج ساخته گردد تا بازدید کنندگان را با گردشگری دریایی آشنا کنیم.

اتابک ادامه داد: همچنین با تمرکز بر شعار دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته گردگشری و تحول دیجیتال، تمام تمرکزمان را بر این شعار گذاشتیم و گردشگری استان توسط اپلیکیشن های گردشگری، انیمیشن گردشگری، کیو آر کدها ((QR و تورهای مجازی در غرفه استان معرفی می شوند.

وی با اشاره به ظرفیت های بی نظیر گردشگری استان هرمزگان گفت: فعالان بخش خصوصی استان در حوزه های اقامتی، پذیرایی و صنایع دستی همراه با اداره کل میراث فرهنگی، استانداری فارس و شهرداری های حاجی آباد و بندرخمیر، سعی به معرفی بیش از پیش توانمندی های استان در حوزه گردشگری به شرکت کنندگان دارند.

اتابک تاکید نمود: غرفه اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان در سالن 38B از 23 الی 26 میزبان حضور بازدیدکنندگان است.

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2286

به "جاذبه های استان هرمزگان را در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های استان هرمزگان را در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید