تهدید دانش آموزان آمریکایی به اخراج در صورت واکسینه نشدن

به گزارش دَبی بلاگ، مدارس دولتی ایالت سیاتل آمریکا دانش آموزان خود را تهدید نموده اند که اگر از واکسن زدن خودداری نمایند، اخراج خواهند شد.

تهدید دانش آموزان آمریکایی به اخراج در صورت واکسینه نشدن

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، شیوع سرخک در بعضی مدارس سیاتل اولیای مدارس را مجبور نموده تا از دانش آموزان بخواهند تا حتما برای واکسن زدن اقدام نمایند. اما بعضی والدین خرافاتی که تصور می نمایند واکسن زدن برای سلامت بچه ها مضر است و عوارض جانبی خطرناکی دارد، جلوی این کار را می گیرند.

بر اساس آمار موجود 2274 دانش آموز در سیاتل به سرخک مبتلا هستند و مدیران مدارس به آنها گفته اند تا زمانی که واکسن نزنند حق حضور در کلاس درس را ندارند، چون ممکن است دیگر بچه ها را نیز بیمار نمایند.

دانش آموزان متخلف تنها تا 8 ژانویه سال 2020 فرصت دارند تا برای تزریق واکسن سرخک اقدام نمایند. این کار در کلینیک های سیاتل به رایگان انجام می گردد. لازم به ذکر است اعتقاد بعضی مردم در آمریکا و اروپا به خرافات باعث می گردد تا آنها جلوی واکسن زدن اعضای خانواده خود را بگیرند و این مسأله باعث افزایش شیوع سرخک در 31 ایالت آمریکا شده است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4920

به "تهدید دانش آموزان آمریکایی به اخراج در صورت واکسینه نشدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید دانش آموزان آمریکایی به اخراج در صورت واکسینه نشدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید