تشکیل کمیته کسب وکار برای رسیدگی به مشکل بیکارشدگان در سیل

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها اعلام کرد: در سیل اخیر افراد بسیاری بیکار شده اند که باید فکری برای آن ها شود و البته برای رسیدگی به مسائل این افراد، کمیته ویژه کسب وکار در این هیئت تشکیل شده است.

تشکیل کمیته کسب وکار برای رسیدگی به مشکل بیکارشدگان در سیل

به گزارش خبرنگار علمی خبرنگاران، محمود نیلی احمدآبادی روز یکشنبه در مراسم افتتاح فاز اول مرکز نوآوری دانشکده های فنی دانشگاه تهران در دانشکده برق و کامپیوتر این دانشگاه گفت: در خصوص سیل اخیر هیئتی از سوی رئیس جمهوری انتخاب شد و بسیاری از دوستان نقد می کنند که چگونه می خواهید در خصوص سیل با این ابعاد کار تحقیقاتی انجام دهید که در این مورد باید بگویم قرار نیست ما دوباره کار تحقیق انجام دهیم درواقع تصور ما این است که در دانشگاه های کشور به میزان لازم دستاورد علمی وجود دارد و ما تنها باید این دستاوردها را در کنار یکدیگر قرار دهیم و یک نتیجه گیری درست از آن داشته باشیم.

رئیس دانشگاه تهران درخصوص بررسی بحث سیل در کشور، گفت: کارگروه ها و کمیته های مختلفی در این زمینه ایجاد شده که یکی از آن ها کمیته کسب وکار است .

وی ادامه داد: بروز سیل در کشور موجب می شود دولت حجم عظیمی از بودجه را به مردم عرضه کند و لازم است که در این حوزه خصوصاً کسب وکار این حجم از سرمایه مورد مطالعه قرار گرفته و مدیریت شود.

نیلی احمدآبادی افزود: در سیل اخیر افراد بسیاری بیکار شده اند که باید فکری برای آن ها شود و شاید مهم ترین وظیفه ما این است که بین نوآوری خلاقیت و دانش یک ارتباط درست برقرار کنیم.

به گزارش خبرنگاران، در پی وقوع بارش های سنگین و کم سابقه از ابتدای سال در استان های شمالی، غربی و جنوب غربی کشور و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در این مناطق، خسارات جانی و مالی فراوانی وارد شده است و در این میان، استان های گلستان، خوزستان، لرستان و فارس، بیشترین آسیب ها را متحمل شده اند.

رئیس دانشگاه تهران در خصوص افتتاح اولین مرکز نوآوری دانشکده های فنی این تهران نیز گفت: این امید ایجاد می شود که ایده های جدید در این دانشگاه به ثمر خواهد نشست.

نیلی احمدآبادی شرح داد: در مجموعه دانشگاه تهران معتقدیم باید در کنار هر پارک علم، مراکز نوآوری نیز وجود داشته باشد و نهایت تلاشمان را می کنیم که زنجیره پژوهش خصوصاً پایان نامه های ارشد و دکتری تا کسب وکار گسترش یابد.

وی گفت: اگر امروز به نرخ رشد نگاه کنیم اعداد خوبی به دست می آید اما عددهای مطلق، آمار مناسبی را نشان نمی دهد و ما باید تلاش کنیم تا از ظرفیت های بزرگ موجود در دانشگاه به کسب وکار و تولید ثروت نزدیک شویم.

فاز اول مرکز نوآوری دانشکده های فنی دانشگاه تهران، امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و با استقرار 30 واحد فناور و خلاق افتتاح شد.

همزمان با این مراسم، از بیش از 30 محصول دانش بنیان دانشکده های فنی نیز رونمایی شد.

علمی**2038** 1055

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 908

به "تشکیل کمیته کسب وکار برای رسیدگی به مشکل بیکارشدگان در سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته کسب وکار برای رسیدگی به مشکل بیکارشدگان در سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید