ترامپ در کوشش برای یافتن رسانه اجتماعی دیگر به جای توئیتر

به گزارش دَبی بلاگ، فارس نوشت: واکنش شدید بعضی رسانه های اجتماعی به پیغام های تحریک آمیز رئیس جمهور آمریکا، وی را مجبور نموده در جست وجوی روش های جدیدی برای مخابره پیغام خود باشد.

ترامپ در کوشش برای یافتن رسانه اجتماعی دیگر به جای توئیتر

به نوشته وبگاه گاردین، رسانه های اجتماعی توئیتر، فیس بوک، رِدیت و دیگر رسانه های مجازی علیه لفاظی های رئیس جمهور آمریکا اقدام نموده اند.

گاردین در ادامه نوشت، واکنش رسانه های اجتماعی به پیغام های ترامپ که وی را مجبور نموده روش های دیگری را برای انتقال پیغام خود قبل از انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر در نظر بگیرد، یک بد بیاری عظیم است.

چند هفته بعد از اینکه توئیتر به چندین پیغام ترامپ به دلیل داشتن محتواهای تحریک آمیز بر چسب زد و بعضی از آنان را پنهان کرد، بِرد پارسکیل، مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ به این شرکت هشدار داد.

پارسکیل در پیغامی توئیتری در هشدار به این رسانه مجازی نوشت: هی توئیتر! روزهای [عمر] تو معدود است.

اما ظاهراً توئیتر در خصوص هشدار وی به فکر نیفتاد و یک هفته بعد یک هشدار عمومی را به یکی از پیغام های توئیتری ترامپ پیوست کرد و دلیل آن را نقض سیاست های این رسانه اجتماعی در خصوص رفتار سوء استفاده آمیز دانست.

ترامپ در توئیتر درباره مسائلی چون رأی گیری به وسیله پست و اعتراضات نژادپرستی اخیر در آمریکا اظهار نظر نموده که موجب ایجاد بحث و جدل در این باره شده است.

اسنپ چت که خدمات ارسال و دریافت تصاویر مخصوص سکوی تلفن همراه را فراهم می آورد ماه گذشته خاطرنشان کرد دیگر مطالب ترامپ در صفحه اصلی این رسانه موسوم به Discover نمایش نخواهد داد.

هفته گذشته نیز شبکه اجتماعی توئیچ، که خدمات اشتراک گذاری ویدیو به صورت زنده را ارائه می نماید، حساب کاربری دونالد ترامپ را مسدود کرد.

سخنگوی این شبکه اجتماعی به روزنامه هیل گفته بود دلیل مسدود شدن حساب کاربری ترامپ نقض سیاست این شرکت و رفتار نفرت انگیز بوده است.

با وجود اینکه فیس بوک نیز به رئیس جمهور آمریکا بسیار آسان گرفته، اعلام نموده پست هایی که خشونت (مردم) را تحریک نمایند و به دنبال سرکوب رأی دهندگان باشند را حذف خواهد نمود.

ترامپ دهم خرداد ماه دستور اجرایی لغو حمایت قانونی در پیگرد رسانه های اجتماعی را امضا کرد. وی همچنین به وزیر دادگستری این کشور دستور داد تا قانون بازخواست رسانه های اجتماعی را فعال کند.

اما اقدامات ترامپ مانعی برای کوشش رسانه های اجتماعی در سرکوب سخنان نفرت انگیز وی ایجاد نکرد؛ به رغم اینکه این سخنان از سوی رئیس جمهور آمریکا مطرح شدند.

بعضی از مشاوران و متحدان ترامپ اکنون به رسانه اجتماعی پارلر (Parler) ملحق شده اند که گفته می گردد رقیب توئیتر است.

مدیر شرکت پارلر نیز خبر داده که شمار کاربران در این رسانه اجتماعی به سرعت به 1.5 میلیون نفر رسید. این در حالی است که فیس بوک 175.4 میلیون و توئیتر 53.5 میلیون کاربر آمریکایی دارد.

کمپین ترامپ به طور روز افزونی از اپلیکیشن های گوشی های هوشمند استفاده می نمایند تا برای حامیان خود اخبار و سرگرمی را ارائه نمایند.

مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ در مصاحبه ای با رویترز گفته: ما همواره در این باره نگران بوده ایم که توئیتر و فیس بوک [حساب های] ما را غیرفعال نمایند. این (روی آوردن به رسانه های اجتماعی دیگر) به عنوان گزینه پشتیبان در نظر گرفته می گردد.

این در حالی است که دیگر رسانه های اجتماعی به اندازه فیس بوک و توئیتر در دسترس نیستند.

311311

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10087

به "ترامپ در کوشش برای یافتن رسانه اجتماعی دیگر به جای توئیتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در کوشش برای یافتن رسانه اجتماعی دیگر به جای توئیتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید