ترامپ با انتشار ویدیویی نانسی پلوسی را مورد تمسخر قرار داد

به گزارش دَبی بلاگ، ایسنا نوشت: رئیس جمهور آمریکا به دنبال تشدید تنشهای اخیر با دموکراتهای مجلس نمایندگان این کشور، رئیس این مجلس را مورد حمله لفظی قرار داده و با انتشار ویدئویی او را مورد تمسخر قرار داد.

ترامپ با انتشار ویدیویی نانسی پلوسی را مورد تمسخر قرار داد

به گزارش خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بعد از شکست مذاکراتی با قانونگذاران دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در باره مسائل زیرساختی، نانسی پلوسیف رئیس مجلس نمایندگان را مورد حمله قرار داد.

ترامپ در اظهارنظر درباره مناقشه مربوط به تصویب یک بسته کمکی برای کشاورزان آسیب دیده از بابت جنگ تجاری با چین در آمریکا گفت: من به شما می گویم که مدتی است نانسی پلوسی را زیر نظر گرفته ام و او همان شخصیت قبل نیست و آن را از دست داده است.

این در حالی است که ترامپ همچنین ویدئویی را در توئیتر از نانسی پلوسی منتشر نموده و وی را مورد تمسخر قرار داد. در این ویدئو بخشهایی از گافهای نانسی پلوسی در سخنرانی اش کنار هم قرار داده شده که طی این لحظات او به مشکل در ادامه صحبتهایش برخورده و دچار لکنت زبان می گردد و یا اشتباهاتی از او سر می زند.

با این حال بعد از این اقدام ترامپ، کاربران در شبکه های اجتماعی در پاسخ به او بخشهایی از تپق های خود ترامپ در سخنرانی هایش را منتشر کردند.

در ویدئویی که ترامپ منتشر نموده همچنین بحثی در یکی از برنامه های شبکه فاکس بیزینس قرار داده شده که در آن در خصوص سن وسال نانسی پلوسی بحث می گردد.

310311

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1156

به "ترامپ با انتشار ویدیویی نانسی پلوسی را مورد تمسخر قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ با انتشار ویدیویی نانسی پلوسی را مورد تمسخر قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید