تحلیل رسانه روسی؛ سردار آزمون در لیست فروش زنیت نیست

به گزارش دَبی بلاگ، یک رسانه روسی فهرستی از محتمل ترین بازیکنان خارجی لیگ برتر فوتبال این کشور که با توجه به همه گیری ویروس کرونا این رقابت ها را ترک می نمایند منتشر کرد.

تحلیل رسانه روسی؛ سردار آزمون در لیست فروش زنیت نیست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، ورزش به ویژه فوتبال تحت تاثیر شدید شیوع دنیای ویروس کرونا قرار گرفته و بسیار از باشگاه های دنیا اقدام به کاهش دستمزدهای بازیکنان و مربیان خود نموده اند. لیگ برتر فوتبال روسیه نیز از این قاعده مستنثی نیست و باشگا ه های عظیم در اندیشه فروش انبوهی از بازیکنان خارجی با توجه به بحران دنیای ویروس کرونا و همچنین اعمال قانون جدید لژیونرها از فصل آینده هستند.

این روزنامه روسی سپس با آنالیز دقیق فهرست بازیکنان خارجی تیم های عظیم لیگ برتر فوتبال این کشور از قرار داشتن امیلیانو ریگونی و سباستین دریوسی (آرژانتین)، مالکوم (برزیل) و برانیسولاو ایوانوویچ (صربستان) در فهرست محتمل ترین لژیونرهای ترک کننده تیم زنیت سن پترزبورگ اطلاع داد.

سردار آزمون یکی از بازیکنان خارجی تیم زنیت سن پترزبورگ محسوب می گردد که به زعم رسانه روسی با وجود شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی در فهرست فروش قطعی تیم زنیت قرار ندارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7463

به "تحلیل رسانه روسی؛ سردار آزمون در لیست فروش زنیت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل رسانه روسی؛ سردار آزمون در لیست فروش زنیت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید