برنده نخل طلای کن در سن سباستین هم رقابت می نماید

به گزارش دَبی بلاگ، فیلم پارازیت یا انگل برنده نخل طلای جشنواره فیلم کن سال جاری، از جمله شرکت کنندگان در جشنواره سن سباستین 2019 در بخش صدف ها است.

برنده نخل طلای کن در سن سباستین هم رقابت می نماید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، پارازیت برنده نخل طلای کن 2019 یکی از هشت فیلمی است که در بخش جانبی جشنواره فیلم سن سباستین اسپانیا حاضر خواهد بود.

شصت و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین که از 20 تا 28 سپتامبر (29 شهریور تا 6 مهر) برگزار می گردد اسامی اولین فیلم هایی را که در بخش رقابتی صدف شرکت دارند بیان کرد که در این میان دو فیلم مشهور از جشنواره کن حضور دارند: پارازیت ساخته بونگ جون-هو و متاسفیم جا ماندی ساخته کن لوچ.

بونگ اولین بار در جشنواره سن سباستین حضور بین المللی خود را تجربه کرد که سال 2000 با فیلم سگ هایی که پارس می نمایند هیچوقت گاز نمی گیرند بود که در بخش رسمی به نمایش درآمد و بعد با فیلم خاطره های قتل برنده صدف نقره ای برای بهترین کارگردان شد.

متاسفیم جا ماندی نگاهی به اقتصاد بریتانیا از زاویه دید کن لوچ 83 ساله است که سال 2016 با من، دانیل بلیک پیروز به کسب جایزه مخاطبان این جشنواره شده بود.

در بخش جانبی صدف ها در سن سباستین فیلم هایی به نمایش درمی آیند که در جشنواره های دیگر دیده شده اند، اما برای اولین بار در اسپانیا به نمایش درمی آیند. ابن بخش 2 جایزه می دهد که به ارزش 50 هزار یورو برای بهترین فیلم و 20 هزار یورو برای بهترین فیلم اروپایی اهدا می گردد. هر 2 جایزه به توزیع نماینده اسپانیایی فیلم های برنده اهدا می گردد.

در بخش صدف ها فیلم دیگری هم از جشنواره کن سال جاری حضور دارد که اولین فیلم بلند لاج لی و برنده جایزه ویژه هیات داوری، اقتباسی جدید از بینوایان است. فیلم خاص ها ساخته اولیویه ناکاشه و اریک تولدانو که در بخش خارج از رقابتی کن نمایش داده شد و درباره دو دوست است که تشکیلاتی برای حمایت از بچه ها اوتیستی راه می اندازند، نیز در این بخش دیده خواهد شد.

از بخش نوعی نگاه کن سال جاری نیز فیلم اولیویه لاکس برنده جایزه هیات داوران با عنوان آتش خواهد آمد و فیلم قد دراز ساخته کانتمیر بالاگوف برنده جایزه بهترین کارگردانی که در باره 2 زن و کوشش آنها برای زندگی در خاتمه جنگ جهانی دوم است، اکران می گردد.

2 فیلم از جشنواره برلین نیز در این بخش سن سباستین حضور دارند که شامل بدرود، پسرم ساخته وانگ ژیائوشوای فیلمساز چینی برنده بهترین بازیگر مرد و بازیگر زن از جشنواره برلین درباره 2 زوج با تفاوت اجتماعی و مالی در دهه 1980 چین است.

زیبایی شگفت انگیز از آلن الیوت و سیدنی پولاک نیز که در برلیناله در بخش خارج از رقابتی شرکت داشت، در سن سباستین نمایش داده می گردد. این فیلم درباره کنسرت های آرتا فرانکلین در سال 1972 است.

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1686

به "برنده نخل طلای کن در سن سباستین هم رقابت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنده نخل طلای کن در سن سباستین هم رقابت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید