آنالیز تغییر تاریخ برگزاری اسکار 2020

به گزارش دَبی بلاگ، اعضای هیات مدیره اسکار در جلسه ای که امروز برگزار می گردد، احتمال تغییر زمان برگزاری مراسم را آنالیز می نمایند.

آنالیز تغییر تاریخ برگزاری اسکار 2020

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، تا ساعاتی دیگر و چهار روز بعد از اینکه هیات مدیره آموزشگاه هنر ها و علوم سینما دیداری آنلاین داشت تا درباره تدابیر خود برای افزایش گوناگونی تصمیماتی بگیرد، این هیات قرار است امروز (دوشنبه) 15 ژوئن یک دیدار دیگر به وسیله آنلاین داشته باشد تا درباره تاریخ عظیم ترین شب هالیوود در سال 2021 تصمیم بگیرد.

مدت هاست که تاریخ برگزاری نود و سومین مراسم اسکار برای بیست وهشتم فوریه معین شده، اما پاندمی کروناویروس سال 2020 را برای هالیوود به هم زده و باعث بسته شدن سالن های سینما در سراسر آمریکا و به هم خوردن برنامه تهیه فیلم ها شده است.

هالیوود ریپورتر می گوید از منابع آگاه آگاه شده که 54 عضو هیات مدیره آموزشگاه اسکار می خواهند تاریخ برگزاری مراسم اسکار سال آینده را تا سقف هشت هفته به تعویق بیندازند و همچنین بازه صلاحیت شرکت فیلم ها در اسکار را فراتر از روز سی ویکم دسامبر 2020 ببرند.

این در حالی است که کروناویروس هنوز افت نکرده و در حقیقت، سه روزی که بالاترین تعداد موارد مثبت در کالیفرنیا گزارش شده در همین ماه بوده اند. علاوه بر این، متخصصان می گویند موج دوم این ویروس تا آخر سال از راه می رسد.

هنوز انتظار نمی رود که چه به صورت حضوری و چه در جلسه مجازی، اعضای هیات مدیره بخواهند فرمت مراسم را معین نمایند، چون حس می نمایند هنوز باید زمان بیشتری بگذرد تا ببینند پاندمی چطور پیش می رود تا تصمیم خود را بگیرند.

با وجود اینکه این حرکت های آموزشگاه به شدت غیرعادی هستند، کاملاً بی سابقه نیستند. مراسم اسکار در تاریخ خود سه بار به تعویق افتاده است. یک بار این اتفاق به خاطر سیل لس آنجلس در سال 1938 رخ داد، بار دیگر در سال 1968 به خاطر قتل دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور اسکار عقب افتاد و بار سوم در سال 1981 به خاطر کوشش برای ترور رییس جمهور رونالد ریگان مراسم تحت تاثیر نهاده شد.

در سال 1934، بازه صلاحیت شرکت فیلم ها در اسکار 17 ماهه و حدفاصل یکم آگوست 1932 و سی ویکم دسامبر 1933 معین شد تا بازه صلاحیت در سال بعد از آن دوباره بتواند به حالت قبلی و تا انتها سی ویکم دسامبر بازگردد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9601

به "آنالیز تغییر تاریخ برگزاری اسکار 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تغییر تاریخ برگزاری اسکار 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید