برادر پابلو اسکوبار از گوشی مشابه گلکسی فولد با قیمت 400 دلار رونمایی کرد

به گزارش دَبی بلاگ، برادر پابلو اسکوبار (مشهورترین قاچاقچی کوکایین که در سال 1993 کشته شد) حالا از یک گوشی تاشو تازه نفس رونمایی کرده است. این گوشی که اسکوبار فولد 2 نام دارد، حداقل از لحاظ ظاهری همان گلکسی فولد سامسونگ محسوب می شود. در همین زمینه باید به اولین گوشی تاشو برند اسکوبار اشاره کنیم که با قیمت 349 دلاری شباهت زیادی به Royole FlexPai داشت ولی هنوز هم روانه بازار نشده است.

برادر پابلو اسکوبار از گوشی مشابه گلکسی فولد با قیمت 400 دلار رونمایی کرد

در سایت کمپانی اسکوبار شاهد عکسی از این گوشی هستیم که پوشش طلایی رنگی آن را پوشانده است. همچنین در سایت موردنظر آمده که این گوشی از اسنپ دراگون 855، 5 دوربین، نمایشگر 7.3 اینچی بهره می برد که کاربران با پرداخت فقط 400 دلار می توانند از این گوشی مشابه گلکسی فولد بهره ببرند. برای یادآوری باید بگوییم که گلکسی فولد 1980 دلار قیمت دارد پس چرا اسکوبار فولد 2 اینقدر ارزان قیمت است؟

همانطور که نسل قبلی این گوشی هیچوقت عرضه نشده، برای این گوشی هم احتمالا شاهد تکرار همین اتفاق خواهیم بود. اما از طرفی دیگر، شاید شرکت اسکوبار قصد دارد این گوشی چینی مشابه گلکسی فولد را به فروش برساند که توسط یکی از کارخانه های چینی ساخته شده است. معلوم نیست که آیا این گوشی تقلبی چینی اصلا واقعی است یا نه ولی بدون هیچ شک و تردیدی می توانیم بگوییم که یک گوشی تاشو 400 دلاری از اسنپ دراگون 855 و نمایشگر انطعاف پذیر 7.3 اینچی بهره نمی برد.

منبع: Android Police

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5366

به "برادر پابلو اسکوبار از گوشی مشابه گلکسی فولد با قیمت 400 دلار رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادر پابلو اسکوبار از گوشی مشابه گلکسی فولد با قیمت 400 دلار رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید